• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • gemelli

Tycker dom borde göra om röstningen till nästa år.
    Att man röstar på den man vill ska åka ut. Då blir det inte dessa missar...

Detta är helt otroligt!!!

• AxelArvid

Det blev nog samma "chock" nu som förra året då Ola röstades ut för tidigt.

Lycklig mamma till Axel född 060322
  • Rankan

Men snälla svenskar! Nu slutar jag rösta och titta. Danny åker och Cissi är kvar :-O Det är ofattbart. HOn saknar både utstrålning och röst. Två viktiga ingredienser,

• Status Mamma

Tycker oxå dem borde göra om röstningen att man röstar på den man vill ska åka ut.

• sanneb

sänk priset tycker jag
    då skulle man kunna ringa på flera...

jag röstade på både danny o erik
    men vad hjälpte det.

• Sömntutan
    Rankan skrev 2006-11-03 22:58:06 följande:
    Men snälla svenskar! Nu slutar jag rösta och titta. Danny åker och Cissi är kvar :-O Det är ofattbart. HOn saknar både utstrålning och röst. Två viktiga ingredienser,
    Nja där tycker jag du har fel , Cissi har väl utstrålning om nån...
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • AmiliaK

Alltså jag blir stum! Vad gör Cissi kvar när Danny får åka? Hon borde nästan skämmas. Syntes ju att Johan uppenbarligen gjorde det. I rest my case!

• Elina87

Mia888: kan hålla med om att han är bättre än både cissi och johan röstmässigt men absolut inte felicia hon har ju en klockren röst och sätter nästan alltid tonerna, hon är proffsig men sticker inte ut så mycket från mängden vilket jag tror är till hennes nackdel i år. Jag tycker inte det spelar så stor roll i vilken ordning dom åker och uppenbarligen verkar ju folket vilja se mer av cissi och henne som person än danny, att johan är kvar går däremot inte att förklara....Skandal*