• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Loren

Hellre än smörig nuna och endel talang än ingen talang alls.

• WimsA
    getingmidja skrev 2006-11-07 13:11:30 följande:
    Hehe, är det bara uråldriga tanter som mig (på 32 ) som gillade Dannys smöriga nuna? *S*
    Ohh jag e oxå 32, å diggar Danny!
    _ComBo_
  • bebba
    Theresa1 skrev 2006-11-07 12:29:30 följande:
    Jag vill iaf att markus ska vinna, han får väl släppa en skit skiva och sen göra sin grej. Det har ju både Daniel och Agnes gjort. Gillade Daniel i idol, men hans skiva som han släppn nu är alldeles för mycket Uno Svenningson för mig.
    Är väl inte säkert att de får göra sin grej efter första skivan. Dom är väl fortfarande fast i kontrakt med samma skivbolag (typ ett av de största som oftast bestämmer allt?)
  • Licizzi

Jag tyckte oxå det var bra att Danny åkte..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Trynträ

Enda fördelen nu med att Danny åkte är att det är lättare att välja vem som ska vinna.

• ming

Jag skulle kunna acceptera att Erik vinner och att Markus får släppa sina egna skivor.

Mardrömsfinalen är Cissi och Johan!

Kossan af Svammel
  • miss kitty

ming:ja bevare oss väl (för att låta som en riktig kärring)
    men en sån final vill vi verkligen slippa!!
    Tycker Cissi kan ta över Mogges och Sannas programledarskap istället!

• Loren

miss kitty: Nä fy, orkar inte se Cissi i rutan mer... Men det är väl inte helt otroligt att Cissi och JOhan står i final med tanke på att de är KVAR än... Fy vad irriterande... Allvarliga saker det här med idol, hihi

• Carisma95

Jag med... (ha tillbaka Danny), men "that life"...

Håller med (vem det nu var som skrev det) att det är bättre att Erik vinner och får "pop-kontraktet".
    Även om Marcus blir tvåa kommer han få ett skivkontrakt och då kan han göra låtar som passar honom BÄTTRE!!!