Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Men en popstjärna ska väl kunna sjunga oxå? :)
Bebba:
Varför då? Artistvärlden är ju överbefolkad av "produkter" som gör sig bra i rutan, men sjunger lite sådär. Talang verkar inte vara nånting värt längre. *dyster*
En sångare behöver ju inte sjung perfekt för att slå (Håkan H)tex klarade sig utmärkt!
Men just i Idol har det varit et sånt stort krav att ha en ren röst förut.. det känns som att juryn har en förmåga att ge Cissi bra kritik fast hon sjunger som en kratta, och andra dålig kritik varje gång.. hmm..
Tycker att det skall vara rättvist bara..
Jag hoppas att rösterna var rätt räknade så att inte Danny åkte pg av Tv 4. Han var ju värd att stanna kvar!
Jaja, nu har ju Danny åkt ut, tycker oxå att det var konstigt men det går nog inte att ändra.
Vad tycker ni om låtvalen denna vecka??
Måste ju säga att 'You cant hurry love' med Cissi inte känns som nån höjdare...
Vad är det för tema???
Jag har inte sett låtarna.. måste kolla
markus är väl ändå bäst :0) ryser varje gång han sjunger....särskilt när han sjöng min absoluta favoritlåt Iris...tor ja e lite kär i han...hehe
Cissi har väl inte fått bra kritik av juryn? Många gånger har hon stått där och sett helt förstörd ut.
Johan däremot har lovprisats de gånger jag hållt för öronen och vridit på mig av falska toner. KAN INTE GLÖMMA "HERO" *ryser*
Inga av Ciccis låtval var super.. Felicia hat nog valt låtar som passar henne.. Eric ska bli spänande, Johans Luuk låt, ver jag inte vad jag ska säga.. jag hoppas den blir bra!