• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mamma till Algot och Alfred

men det var ju tal om att Danny kanske skulle få komma tillbaka, för att det hade blivit fel med röstningen....
    BLIR DET INGET MED DET NU ELLER??????

Saknar honom så mycket....blev nästan lite kär i honom...

• blunda
    blunda skrev 2006-11-07 15:47:09 följande:
    nån mer än jag som tycker de där extraklippen på idolsajtens är såååå töntiga?! jag menar oj jaså jaha nu vet vi hur era hotellrum ser ut haha liksom. och ändå måste jag altid kolla på dem när det kommit upp nåt jag inte har sett
    shit är det bara jag som tittar på dem, sjukt nördig jag är
  • lostwhitoutu

Malin o Algot
    Lessen att behöva säga de men näe idioterna på tv4 o dem som höll i röstningssystemet har kollat upp nu påstår dem att de var inget fel men varför i helvete kom man inte fram då? de var enbart på hans nummer.... :S blir så less..

• mammas skatt

Kan någon svara mig på hur f*n Cissi men framförallt johan kan hålla sig kvar vecka efter vecka?!?!?!?!?! Får ju riktiga rysningar emellanåt för att det är så tråkigt och framförallt FALSKT när dom sjunger!!!!

• Arcoiris

Jag vill att Johan ska ut men gillar Cissi och därför röstar jag på henne, eftersom jag vet att hon ligger illa till att åka ut när som helst!

• KikiBoo

Undra hur Cissi och Johan känner sig..  Kan inte va kul för dom o läsa tidningarna..

• WimsA
    BooBoo skrev 2006-11-08 09:25:29 följande:
    tv4.se/idol2006/501967.html ~•~Ville min Ville~•~
    Hmm, om nån annan lämnar tävlingen får han koma tillbaka!! Kanske nån annan där känner sig manad att lämna??
    _ComBo_
  • KikiBoo

mmm.. eller så tycker tv4 att de ett stort misstag att Danny åkte så dom betalar ut Cissi.. 

haha.. ärå..

• pusselbitar

Oj, har ni fortfarande inte kommit över att en snygg flata blev kvar istället för pojkbands-Danny

Anledningen till att Cissi är kvar (Johan kan jag inte uttala mig om) är väl att hon faktiskt tilltalar många. Hon har en känsla i sin sång som iallafall tilltalar mig. Hon har en skön stil, en egen stil. Sen när är det inte en personlighet som gör halva artisten? Sen får man nog räkna med att precis som Danny hade sina småflickor som röstade på honom så har Cissi stora dela av sveriges flat-brudar bakom sig.