Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
*ler lite* tänk vad engagerade vi kan bli och vilka känslor som blossar upp för en tv-programs skull :). Själv är jag en stor fan av Cissi, jag gillar hennes röst och hennes stil. Däremot tycker jag att hon gjort sitt i Idol! Nu hoppas jag hon går vidare med sin stil och ger ut något smaskig i stil med "Im not ready to make nice" :)
För att sälla mig till "om bla bla går vidare slutar jag titta" tänker jag säga: Om Felicia går till final, så tänker jag fan inte titta på finalen!!! :)
Go kväller alla idolare :)
Arcoiris: Jag tog klännings-grejen som ett exempel bara. Om man sett alla bakum-kulisserna scener så tycker jag att hon mer vägrade än tog chanser..
xxmeyaxx: Dåså..
hmm, jaa jag tycker iallfall att Erika är toksöt och sjunger som en gud! Jag förstår itne hur han kunde hänga löst! Jag tror att folk tror att 'alla röstar på erik' bara för att han är så självkla...eller, ja det tycker jag iallafall :P
xxmeyaxx: varför svara du inte bara till mig istället? Det är ju du och jag som diskuterar typ. Jag förstår att du är en rockbrud och är kär i Cissis stil, och jag tror att det var av er sort tjejre och killar hon fick röster. Själv är jag inte alls rock,tvärtom så är jag mer rosa-tjej. Men det är ju knappast de jag hejar på heller. Jag tycker bara att Cissi var dryg som vägrade ha på sig kläder, vägrade bli mejkad när alla andra ville det? Felicia klär sig förfan i baggy-jeans på fritiden och har kortkort klänning i Idol..
Det finns något som heter att testa något nytt och gå utanför ramarna.
Erik*