Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Jag kan förstå att Cissi åkte ut dock - det ska ni veta!
Alla måste åka ur någon gång och jag är jätteglad över att det höll så länge för henne.
Men jag blir ledsen när folk kommer och säger att hon inte kan sjunga, för det kan hon verkligen och det gäller alla som har fått möjligheten att visa upp sig på den där scenen.
Vad händer här?
I Den här tråden ska man kunna skriva vad man tycker utan att få skit.
Alla får tycka vad man vill och det ska respekteras.
Tycker man en sak så gör man...
Ingen här som placerar nån i några fack..man har sina favoriter..over and out!!
xxmeyaxx: Ja, de bad henne att ha klänning på sig för att det skulle passa in på temat "nej nej nej". Hon vägrade bli stylad annorlunda i sminket, hon ville bara ha svarta kläder/svart smink hela hela hela tiden. Hon verkade inte veta vilken tur hon hade som var med i tävlingen men jag tyckte att hon verkade dryg och bara ville ha saker på sitt sätt.
Varsågod. Av det man såg på tv(vet att de väljer ut roliga klipp, t.ex kinesen) så kommer folk in och tror att de briljerar men man hör att de verkligen inte kan sjunga. Jag tycker fortfarande att jag bara sett två stycken som har kunnat sjunga rakt ut och det är Felicia och Marcus. Och till dig som inte gick vidare så säger jag - SYND att du inte kom med i idol, jättesynd, min storasyster sökte också och kom inte med.. Men då hade hon inte vad som krävdes, och inte du heller..
trasslig: jag har full förståelse för att typ vägra ha klänning. Hon följde ju temat ändå bara att hon körde killstilen istället. Om hon skulle så där i klänning och känna sig obekväm, då hade det gått ännu sämre!
Man måste trivas med sig själv för att kunna prestera.
Dock så tycker jag att Sanna kan ta en ordentlig titt på Felicias stil idag. BYT STIL SANNA!