• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mamma T

Soppa:

Ja, du har rätt i att han levrererar bra, han sjunger bra och har utstrålning.
    MEN jag tror ändå att det skulle gå bättre för honom om han blev 2a och fick göra sin egen skiva, för han passar inte som pop-stjärna.

• Soppa
    Mamma T skrev 2006-11-13 19:32:07 följande:
    Soppa:Ja, du har rätt i att han levrererar bra, han sjunger bra och har utstrålning.MEN jag tror ändå att det skulle gå bättre för honom om han blev 2a och fick göra sin egen skiva, för han passar inte som pop-stjärna.
    Lugn bara lugn han kommer att släppa en skiva förr eller senare.
    Han har kontakt med en producent i usa nu.
  • Petre

Såg reprisen på Idol-eftersnack på TV400 nyss och de sa att det blir kärlekstema på fredag - Idolerna får välja en låt och tillägna någon. Kan bli en och annan ballad kanske...

• numberone

Markus.....*sörplar och drömmer* Flåt Soppa!! *ler*

• agonist

Soppa: får du verkligen berätta sånt, att han har kontakt med en producent i usa?

• Mysgos
    Soppa: Klart du är partisk och vill att alla ska rösta på Markus. Hade jag med velat om det var min svåger som var med i Idol 2006 - då ser man inte det med opartiska ögon direkt.
    ?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • blunda

Ni som tycker att Felicia är tråkig, vad går ni på när ni "väljer" eller fastnar för artister annars Letar ni först upp intervjuer med artisten s att ni kan avgöra hur rolig och intressaant personen verkar innan ni köper skivan
    Jag är uppriktigt nyfiken!

• Theolin

Jag tycker Felicia är tråkig när hon främträder. Visst hon sjunger fint, men det händer ju lixom inget. Om man jämför henne med Agnes förra året så var Agnes mycket bättre på att sjunga med inlevelse.
    Markus är jätteduktig på att sjunga med känsla.
    Nä, intervjuer och så går jag inte alls på.

Jag tyckte Sibel var jättebra förra året, men man ville ju inte lyssna på intervjerna med henne. (eller Agnes heller för den delen).

• Arcoiris

MammaT: ja han har dåligt självförtoende och det är väl mkt därför jag stör mig på honom (taskigt jag vet). Hur gammal är han? Han beter sig som... 12?
    Nej visst kan han va söt, men ska han vinna idol så får han sluta upp med falsksången. Skippa ballader helt enkelt. :-P

• xxmeyaxx
    Petre skrev 2006-11-13 19:04:42 följande:
    Jag är inte så förtjust i Markus heller. Tycker att han är både lite sliskig och lite trist. Hans röst låter tråkig också. Men han låter bättre om jag blundar .
    Nu är det väl så att man inte ska ha en ny idol pga personens utseende.
    Utan för personens röst och utstrålning.
    En rörelse i ögonvrån.