• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Moonis

Han har faktiskt en fin o bra röst när han inte fabblar till det
    För övrigt så sjöng faktiskt Felicia mer falskt denna gången än vad Johan gjorde.

• WimsA
    Moonis skrev 2006-11-18 13:22:16 följande:
    Han har faktiskt en fin o bra röst när han inte fabblar till detFör övrigt så sjöng faktiskt Felicia mer falskt denna gången än vad Johan gjorde.
    Sant!! Men nu har ju ändå nivån på tävlingen höjts en aning, å då tycker jag inte det ok med så många missar som Johan gör!
    _ComBo_
  • Moonis

WimsA: Inte som Felicia gjort heller så det hade igentligen inte spelat någon roll. Men eftersom hon gjorde mer tabbar denna gången så tyckte jag det va helt rätt att hon åkte denna gången.

• lostwhitoutu

Johan har en bra röst när de väl gåller och han sj verkligen inser de, :)

• selh

Johans röst räcker inte. Enda gången han varit bra var förrförra fredagen, ja eller då dom första gången skulle sjunga 2 låtar. I de här läget måste man palla trycket

• lostwhitoutu

Han e ju klart bättre än felicia som åkte igår iaf,
    men förvånar mej inte om hon får komma tebax.... då blir ja rätt sur.

• dotter04

Trist att Felicia åkte före Johan, och jag hoppas att det blir Marcus och Erik i final och ingen annan...

• LillaMi

äh... varför skulle Felicia få komma tillbax.. nä, det kommer inte att hända..

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Gumlan

Erik är itne snygg, men itne ful heller tycker jag... han ser väl ut som dom flesta typ, aldagligt utseende. Markus däremot tycker jag är ful. smaken är som baken Johan & Felicia är super söta

• Coursell

Enligt min man så är Johan enbart kvar på grund av att han är populär bland massa småtjejer som sitter och ringer och röstar på honom.
    För sjunga kan han ju inte. Han klarar sig så länge han inte behöver höja eller sänka rösten utan håller sig på en total rak nivå, det är klass det