• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ebben

Jag blir förbannad men inte speciellt förvånad om Johan vinner allt!

• WimsA
    Moonis skrev 2006-11-18 13:42:54 följande:
    WimsA: Inte som Felicia gjort heller så det hade igentligen inte spelat någon roll. Men eftersom hon gjorde mer tabbar denna gången så tyckte jag det va helt rätt att hon åkte denna gången.
    Exakt! Därför tycker jag Erik å Markus ska stå i final!
    _ComBo_
  • Trynträ

Är det bara jag som stör mig på Johans näsring? Den klär honom inte alls tycker jag och inte örhängena heller.

• lostwhitoutu

Som om Sönder pircade cissi såg bättrre ut då??

• Trynträ

lostwithoutu: Nä det kan jag inte påstå. Henne störde jag mig nog mest på klädstilen och kroppsformen. Det var liksom inte så mycket kvinnlighet över henne enligt min mening.

• lostwhitoutu

Trynträ Var såg du den kvinnan i henne någonstans? :S
    Nu e ja säkert jätte dum men ja såg ingen kvinna i henne alls.

• Gumlan
    Coursell skrev 2006-11-18 15:33:04 följande:
    Enligt min man så är Johan enbart kvar på grund av att han är populär bland massa småtjejer som sitter och ringer och röstar på honom.För sjunga kan han ju inte. Han klarar sig så länge han inte behöver höja eller sänka rösten utan håller sig på en total rak nivå, det är klass det
    min teori också det är även min teori till att Felicia åkte ut... det är mest småtjejer som röstar o dom röstar på den dom tycker är snyggast/charmigast osv...
    Trynträ skrev 2006-11-18 17:12:04 följande:
    Är det bara jag som stör mig på Johans näsring? Den klär honom inte alls tycker jag och inte örhängena heller.
    VA??? är ni itne kloka Det är ju bla den som gör honom så fruktansvärt söööööt
  • lostwhitoutu

De e väl klart gummlan att de e dem som gör honom såå sööööööööööööööööt! :)

• Trynträ

lostwithoutu: Jag försökte vara lite finkänslig. Jag tyckte hon mer liknade en man om jag ska vara ärlig.