Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Soppa:
Är ändå inte med... Du menar att Johan är snyggare än Marcus...?
Johan är väl ändå inte snygg?!?
*pustar ut*
Ja jag e helt med dig!
Fattar INTE varför Johan e kvar?!
Vem som än vinner av Erik/Marcus, så är jag övertygad om att det kommer att gå bra för dom båda.
Jag tror att alla tycker att Marcus e självklar och att han kommer att klara sig vad som än händer, därför röstar nog många på Erik..
Jag är övertygad om att det finns massor av människor som tycker att Johan sjunger bra. Det är ju helt beroende på vilken typ av sång man föredrar. Och vi har ju sett i Idol att han KAN sjunga bra, bara det vill sig för honom. Finns ingen anledning att tycka att de som röstar på honom är dumma i huvudet på något vis.
Och så detdär med att Idol inte skulle vara någon skönhetstävling.. Var det NÅGON som inte var snygg som kom med bland de 10? Nä. Man kan ju gilla eller ogilla stilen på de som kom med, men någon ful eller fet person fanns inte i sikte. Så visst är utseendet en del i det hela, det visar ju redan juryn.
Jag tycker Erik borde vinna - för jag tycker han är bäst av de som är kvar. Ingen av dem är ful, men ingen av dem faller mig i smaken heller
Tycker inte Johan är snygg.
Men däremot får jag ju säga att jag tycker inte Felicia gjorde bra ifrån sig i fredags heller, så det spelade egentligen ingen roll vem av dem som åker först...