• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Soppa
    Mallan76 skrev 2006-11-20 08:03:03 följande:
    Erik är både duktigare på att sjunga OCH snyggare än Markus, så visst ska han vinna!
    Det ju för att folk tänker så här som Johan är kvar.
  • Soppa
    Soppa skrev 2006-11-21 18:07:19 följande:
    Mallan76 skrev 2006-11-20 08:03:03 följande: Erik är både duktigare på att sjunga OCH snyggare än Markus, så visst ska han vinna! Det ju för att folk tänker så här som Johan är kvar.
    Alltså då tänkte jag på snyggheten.
  • Carisma95

Soppa:
    Är ändå inte med... Du menar att Johan är snyggare än Marcus...?

• Maj födaren

Johan är väl ändå inte snygg?!?

• Soppa
    Carisma95 skrev 2006-11-21 18:10:26 följande:
    Soppa:Är ändå inte med... Du menar att Johan är snyggare än Marcus...?
    klart att jag inte gör Johan är ju en pojkspoling och Markus är ju en man.
    Jag menar att om folk skulle se till talangerna så skulle ju inte Johan vart kvar. Det är  ju så fel av folk och rösta på någon för att dom snygga. Är det inte rösten vi ska höra när vi slår på radion tex och förvänta oss ett bra resultat alltid och inte någon som levererar bra då och då.
  • Soppa
    Maj födaren skrev 2006-11-21 18:17:20 följande:
    Johan är väl ändå inte snygg?!?
    Oh nej då han är inte snygg men det går ju hand i hand med att han inte kan sjunga som en idol ska.
  • Maj födaren

*pustar ut*
    Ja jag e helt med dig!
    Fattar INTE varför Johan e kvar?!

Vem som än vinner av Erik/Marcus, så är jag övertygad om att det kommer att gå bra för dom båda.

Jag tror att alla tycker att Marcus e självklar och att han kommer att klara sig vad som än händer, därför röstar nog många på Erik..

• Soppa
    Maj födaren skrev 2006-11-21 18:38:51 följande:
    *pustar ut*Ja jag e helt med dig!Fattar INTE varför Johan e kvar?!Vem som än vinner av Erik/Marcus, så är jag övertygad om att det kommer att gå bra för dom båda.Jag tror att alla tycker att Marcus e självklar och att han kommer att klara sig vad som än händer, därför röstar nog många på Erik..
    Där kommer ju oxå svenska folkets knasiga tankar det är ju nu det handlar om inte vad som händer om 6 månader.Det är ju nu idol är och den som är bäst nu ska få vinna. Klart man ska rösta på den som är bäst i sina öron. Sen ska man ju inte glömma bort att det är ju inte för skojskull Markus har kunnat släppa skivor med sitt tidigare band. Han har en bra röst.
  • Petre

Jag är övertygad om att det finns massor av människor som tycker att Johan sjunger bra. Det är ju helt beroende på vilken typ av sång man föredrar. Och vi har ju sett i Idol att han KAN sjunga bra, bara det vill sig för honom. Finns ingen anledning att tycka att de som röstar på honom är dumma i huvudet på något vis.
    Och så detdär med att Idol inte skulle vara någon skönhetstävling.. Var det NÅGON som inte var snygg som kom med bland de 10? Nä. Man kan ju gilla eller ogilla stilen på de som kom med, men någon ful eller fet person fanns inte i sikte. Så visst är utseendet en del i det hela, det visar ju redan juryn.

Jag tycker Erik borde vinna - för jag tycker han är bäst av de som är kvar. Ingen av dem är ful, men ingen av dem faller mig i smaken heller

• Carisma95

Tycker inte Johan är snygg.
    Men däremot får jag ju säga att jag tycker inte Felicia gjorde bra ifrån sig i fredags heller, så det spelade egentligen ingen roll vem av dem som åker först...