Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Petre: Ja visst Johan har sjungit bra ibland. Men de är tyvärr ett fåtal gånger man har sett de glimta till. När man är så långt i tävlingen anser jag att man måste kunna prestera minst bra iaf alltid. Alla kan vara sjuka o kassa i rösten ibland, men en framtida artist, vilket de snart blir i idol kan inte sjunga så falskt så ofta.
HEJA MARCUS!!!!!! Han presterar fan alltid bra, o han sjunger rätt in i hjärtat på mig iaf.
Erik är oxå bra, absolut. Men enligt mig finns de ingen som slår Markus på fingrarna.. Sen tycker jag faktiskt att han e snyggast, charmigast, o manligast =) Men de har inte med röstningen att göra från min sida iaf.
Tror inte Johan är kvar för att han är snygg...Och inte kan det ju vara för hans "sångröst" heller... ![]()
Tea, där tycker vi olika! Jag tycker Erik sjunger betydligt bättre än Markus, om jag ska vara ärlig. Han är mer musikalisk helt enkelt. Sist sjöng Markus rätt surt på många ställen, men inte Erik. Markus är också jätteduktig, men inte lika duktig som Erik! (tycker jag)
Mallan76: Tur att jag tycker bra om Erik oxå.. annars hade ja nog bjudit upp till catfight när du skriver nedlåtande om min gullegris *skrattar*
Let the best man win
Imorgon ska jag få träffa dem i Idol
Nån mer som ska på kryssningen ikväll (läs idag)
Ja hittills har jag röstat på både Markus och Erik, men nu tror jag det är viktigt att man röstar på en. För Johans alla fans röstar ju bara på honom...
Får bestämma mej när jag hört dom på fredag!
När jag sätter mina favoriter går jag givetvis efter sång, men även efter utstrålning.
Ja, både Cissi och Johan har utstrålning men sången kan jag inte riktigt köpa!
Huruvida dom är snygga eller ej bryr jag mej inte om, visst det hjälper ju till, men det är INTE avgörande! Inte för mej i alla fall!
Nu börjar det bli riktigt spännande. Bara två fredagar kvar. Åker inte JOHAN hem nu så är det verkligen inte rättvist! ERIK och MARKUS i final säger jag bara! Och ERIK ska stå som segrare!!
Dotter04, håller med dig, jag tycker absolut INTE man ska rösta på någon pga medkänsla! Hoppas du inte missuppfattade mej!