• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Amarone Classico
    Grisen81 skrev 2006-11-25 13:23:24 följande:
    Jag tycker Erik ska vinna IDOL för att Markus kommer ändå få skivkontrakt och då kan Markus få välja andra låtar istället. Han gillade ju inte nya Idol vinnar låten. Han fick ingen känsla med den. Bättre Markus får skriva eget matrial. Och Erik få ta den skriva låten. för han gillade ju den. Se bara på Darin. Han är ju riktigt känd nu.tvilling morsa
    Håller med!

Och jag tror de gör så i år också, att den mest formbara får vinna och den som redan har star quality kommer tvåa. Samma som med Darin och Sebastian.
  • Mia888

Carisma95: Precis, snygg-knut De är grymt lika i alla fall.

• Carisma95

Mia888;
    Ja, det var väldigt lika!
    Fast ändå på nåt vis kunde man se att Knut var äldre.

• Mia888

Carisma95: Ja det skiljer 3 år på dem så visst ser man det. Vet inte hur deras äldsta bror ser ut men de ska tydligen inte vara så lika.

• Suck och suck

Åkte Johan ut?
    (jag har inte hunnit se något)

• Suck och suck

Nu ser jag här i tråden. Han är ute! Skönt!!

• Betty2

Det dröjer nog innan jag hinner läsa ikapp allt ni skrev i går. Ville bara säga att jag är glad att det blev som jag önskade, dvs Markus o Erik i final. Kul oxå att Johan gjorde ett ovanligt bra framträdande (speciellt med andra låten) så han kunde kännas som en värdig 3:a.

Jag röstade på både Erik o Markus i går (första gången jag röstade på mer än 1 person) så nu vet i 17 vem jag skall rösta på nästa fredag. Får väl se hur det går just den kvällen och vem som gör vinnarlåten bäst.

• Mia888

Usch vad otäckt! Kunde gått riktigt illa ju.