• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • giftgrodan

äntligen har jag sett senaste omgången. Tycker inte att juryn gav Johan en riktig utmaning med tanke på att han uppenbarligen älskar den låten och har sjungit den en massa. Jag tyckte inte heller att Markus gjorde Bridge over troubled water så fantstiskt, men den kanske var bättre live. Börjar bli ganska trött på att Markus ALLTID gör samma gester :P Erik gjorde Crazy väldigt bra!

• Tinkerbellan

Nu måste jag faktiskt få säga att nu tycker inte jag att det spelar någon roll vilken som vinner.. Bara det var markus eller Erik kvar.. det e ju alltid ettan OCH tvåan som släpper album så det spelar väl ingen roll nu.. båda killarna håller ju på att göra sina plattor nu.. så vinner erik så har markus redan en platta och tvärtom..

• BabyJia

Jag bryr mej heller inte vem som vinner...tycker båda e jättebra på sitt sätt. Å jag e säker på att man kommer höra av dem båda oavsett vem som vinner.

• Simpan

kommer oxå lägga mina pengar på Erik, även om båda är värdiga vinnare. Blir absolut inte ledsen om markus vinner, för han var ju en av mina favoriter han med!

• Malisen

Har inte skrivit i denna tråd tidigare men är en trogen Idoltittare och tycker helt klart att det är rätt personer kvar i final.  Det var sååå skönt att Johan åkte ut i fredags, trodde han skulle ha rykt för länge sedan.

Giftgrodan: Håller med dig helt om Markus gester. Kommenterade faktist det till min man i fredags. Men något som är ännu pinsammare är att Johan har ju tagit efter Markus gester. Så himla patetiskt.

• USK

Såg dom i lördags innan olyckan på väg till Malmö.
    Man blir som 15 igen.
    Fick signerad skiva o markus autograf på mobilen.
    nu efter tycker jag att jag e pinsam men va f*n man lever en gång.

• Natur elle

Den som kommer tvåa på fredag blir ju den mest kända av dem två. Man kanske ska hoppas på att Markus vinner då så man får se mer av Erik

Var det nån mer som såg Förkväll idag? Dem var ju med där. Dem hade ju varit på centralen hela dagen tydligen, attans att man inte var där

• Natur elle

Undrar också var man kan rösta på låtarna?

Jag såg gänget på båten i fredags, men var feg och vågade mig inte fram trots flera chanser.

• L jung
    Natur elle skrev 2006-11-27 22:01:34 följande:
    Undrar också var man kan rösta på låtarna?Jag såg gänget på båten i fredags, men var feg och vågade mig inte fram trots flera chanser.
    Tv4's hemsida finns röstningen för låtarna på fredag....
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....