• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Tinkerbellan

FETT synd att Natalhie åkte ur så snabbt.. Sara kunde ha åkt i hennes ställe.. Hade gärna velat höra henne mer..

• Sleepyhead
    Tinkerbellan skrev 2006-11-28 10:08:21 följande:
    Nu har jag SKIVAN det bästa från IDOL...o när man bara lyssnar på dem så e typ alla bra..
    är den bra... å jag vill oxå ha den... va kostade den? jag måste bara önskar mej den i julklap...
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Tinkerbellan

vet inte vad den kostade.. -- Gratis för mej..

• Cajsan

Här är finallåtarna:
    Erik Segerstedt, 23 år:
    Låtval 1: The show must go on/Queen
    Låtval 2: Bed of roses/Bon Jovi
    Låtval 3: Vinnarlåten Everything changes
    Tel: 099-414 01
    Sms: skicka Erik till 72400

Markus Fagervall, 23 år:
    Låtval 1: Fix you/Coldplay
    Låtval 2: Pride (in the name of love)/U2
    Låtval 3: Vinnarlåten Everything changes
    Tel: 099-414 02
    Sms: skicka Markus till 72400

• Pyff

Är det nån som vet om de äntligen får sjunga HELA låtarna i finalen? Jag tycker det är så B att de bara sjunger nån minut på varje låt, jag ville höra HELA!!

• Natur elle

Tror inte dem sjunger hela låtar på fredag förutom då vinnarlåten.

Någon som vet om det finns biljetter till finalen? Har kollat runt på nätet men det verkar vara slutsålt. Ännu så skulle ju finalbiljetterna släppas senare, typ í helgen eller nåt och jag har haft koll alla dagar nu och ändå har jag missat det.

• Lindisen1
    Natur elle skrev 2006-11-29 11:15:11 följande:
    Tror inte dem sjunger hela låtar på fredag förutom då vinnarlåten.Någon som vet om det finns biljetter till finalen? Har kollat runt på nätet men det verkar vara slutsålt. Ännu så skulle ju finalbiljetterna släppas senare, typ í helgen eller nåt och jag har haft koll alla dagar nu och ändå har jag missat det.
    Ingen aning, men jag har väldigt svårt att tänka mig att det finns biljetter kvar...TYvärr. Hade också velat gå
  • tösamajan

Åh... ska vi få höra Clabbe säga fel EN GÅNG TILL under hösten Han har ju verkligen svårt att förstå att Bed of Roses INTE är Guns n´Roses... Tredje gången gillt, kanske han har lärt sig att det är Bon Jovi