Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Trist att Linda åkte, men jag tror att hon valde en för okänd låt.
Håller med halstabletten om låtvalet!
Halstabletten: preci det jag skrev igår, men näää den är tydligen kätte känd så det kan ju inte bero på det.
Hon är ju tjej dessutom och dem verkar ju åka en efter en tyvärr.
Har nog hört den nån gång, men inte är den väl jättekänd ?
Iofs är jag inget jättefan av Molin rouge heller...
Jag undrade just varför det var så ovanligt lite att läsa ikapp med tanke på att det var Idol på tv i går, och så visade det sig att det finns en helt ny tråd med 50 sidor.
Undrar om jag orkar läsa i kapp allt...
Jag blev oxå jätteförvånad (och besviken) när Linda åkte ut i går. Hon var ju absolut inte sämst.
Tror som flera av er andra att det har med låtvalet att göra. Jag tror inte att jag har hört den låten förut, kände i alla fall inte igen den...
Johan kunde allt ha åkt i går tycker jag.
Erik däremot förvånade mig igen genom att vara riktigt bra.
Nästan bäst i går enligt min mening, i alla fall när han tog i. Nu har han nog lyckats övertyga mig, efter 3 bra fredagar.
Betty:
Ja, Erik är absolut bäst när han tar i. Och det sa kirshti också, (det enda vettiga hon sa den kvällen??)
Carisma95: Ja hon sa mycket konstigt i går.
Nu har jag äntligen orkat läsa i kapp, och tänkte kommentera lite i nästa inlägg.
Angående Idol-stylisten/stylisterna: Jag tycker de/han/hon har varit dåliga både denna säsongen och förra. Minns hur programledarna förra året (Tobbe och vad nu den andre hette) ofta hade på sig sådana där fula gubb-koftor, liknande den Erik hade på sig i går.
Angående startfältet i år: Första fredagsfinalen höll jag med om att det var bättre startfält än tidigare år. Jag tyckte de var väldigt proffsiga redan från start, alla uppträdde säkert på scenen och sjöng (ganska) bra redan då. Inte många som verkade nervösa. Men nu vet jag inte riktigt vad jag tycker länge, tycker inte att kvalitén är så jättebra...
Kanske det beror på att flera duktiga sångerskor (Jessica och Natalie tex) har åkt ut. När Westlife uppträdde i går tyckte jag att det visade tydligt hur stor skillnad det är (sångmässigt) på dem och de flesta av Idolerna som är kvar. Fast Markus är fortfarande himla bra.
fel person åkte ut igår iaf...