• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Elina87

Helt fel, hoppades så på Erik....:(

• Trynträ

Om de skickar Markus på danskurs så kan det finnas möjlighet att jag ändrar inställning men just nu tycker jag han mest är tråkig att se på. Han rör sig inte naturligt på scenen. Det märks väl inte att jag är en dålig förlorare....

• Leiben

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• Lindas1

Skulle kunna tänka mig att fira nu!!!!!!!!!!!

• L jung

NU är det Markus som pratar på tv400..... han är rörd o glad!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Cassiopeja

wohooo!! Markus fick både min och makens röst!! Fast Erik var jättebra också!! han får säkert skivkontrakt han också, så tycker inte så synd om honom direkt...

Maria & Eira 060115
  • L jung

...och nu pratar sara, soppa's syrra! Söt tjej! tv400....

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • WimsA

Åhh ja, hade ju hoppats på Erik, men, Markus är ju inte fy skam han heller
    Å så fick jag se min Danny!!!

_ComBo_
  • Cassiss

Alltså...

Den här "Patricia" som stod på scen å pratade med folk (i TV400) var nog den mest

D-R-Y-G-A människa jag ngnsin sett!!! USCH USCH USCH

• Soppa

Hej Hej
    allt känns bara bra jag svimmade inte men katten fick nog hjärnskakning när vi hoppa och skrek. Åke flög från soffan och slog i huvet i andra soffan när han skulle under den.
    Pratde just med min andra syster som var med Markus familj och dom skulle just bli insläppta på cafe opera nu.
    Snacka om att han gjort bra från början till slut
    markus och Zara =