• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • tesbrandt
    Cassiss skrev 2006-12-01 23:15:59 följande:
    Alltså...Den här "Patricia" som stod på scen å pratade med folk (i TV400) var nog den mestD-R-Y-G-A människa jag ngnsin sett!!! USCH USCH USCH
    Hon var usel.... Låg nivå på Tv400:s Eftersnack. De är tusan sämre än lokaltv!!!
  • Lindas1

Så himla KUL!!!!!
    Vad söta de var på tv 400, tänk vilken spännande tid de har framför sig!!!

• Cassiss

tesbrandt: Wendy, mja helt ok. Jag fick bara sån bläääkänsla av Patricia. Hon lät dryg i frågor å dt mesta å hon såg fruktansvärt dryg ut åxå, konstiga miner å ja va fan...

• L jung
    Soppa skrev 2006-12-01 23:22:28 följande:
    Hej Hejallt känns bara bra jag svimmade inte men katten fick nog hjärnskakning när vi hoppa och skrek. Åke flög från soffan och slog i huvet i andra soffan när han skulle under den.Pratde just med min andra syster som var med Markus familj och dom skulle just bli insläppta på cafe opera nu.Snacka om att han gjort bra från början till slut markus och Zara =
    haha...skitkul !!! MEN vad skulle Åke UNDER soffan å göra???
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Soppa
    ällkå skrev 2006-12-01 23:26:53 följande:
    Soppa skrev 2006-12-01 23:22:28 följande: Hej Hejallt känns bara bra jag svimmade inte men katten fick nog hjärnskakning när vi hoppa och skrek. Åke flög från soffan och slog i huvet i andra soffan när han skulle under den.Pratde just med min andra syster som var med Markus familj och dom skulle just bli insläppta på cafe opera nu.Snacka om att han gjort bra från början till slut markus och Zara = haha...skitkul !!! MEN vad skulle Åke UNDER soffan å göra??? Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
    Jag glömde ju skriva ÅKE är katten
  • L jung

haha... ÅKE ÄR KATTEN??? Trodde det var din man!!!!!

• L jung

Både jag o min man sitter här o garvar... för vi trodde båda två att det var din man!!!

• Soppa
    ällkå skrev 2006-12-01 23:33:59 följande:
    Både jag o min man sitter här o garvar... för vi trodde båda två att det var din man!!! Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
    ASG nä min man heter Robert så han är det inte. Han skulle inte ens rymmas under soffan
  • L jung
    Soppa skrev 2006-12-01 23:35:22 följande:
    ällkå skrev 2006-12-01 23:33:59 följande: Både jag o min man sitter här o garvar... för vi trodde båda två att det var din man!!! Behandla andra så som du själv vill bli behandlad..... ASG nä min man heter Robert så han är det inte. Han skulle inte ens rymmas under soffan
    -Vi funderade just på det när jag högläste för min man... va fan ska HAN under soffan o göra... och hur får han plats DÄR??.... vi sitter fortfarande o garvar åt synen av mannen din liggande under soffan medans du tjoar o firar o har dig!!!
    Tror bestämt vi tog en Bailey's för mycket ikväll !!!
  • ModerBlå
    Erik var ändå bäst
    **ja ser det snöar**