• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Carisma95

Soppa:
    tja, är det nån som har jättebra röst man inte har nåt scenspråk så hade jag nog bara köpt skivan, inte lagt ner mycket pengar på att se dem live... Men det är väl bara jag.

• Soppa
    Soppa skrev 2006-12-02 15:59:37 följande:
    Personligen har jag aldrig farit på en spelning för att se hur någon rör på sig. Utan jag är ute efter sången och musiken. Men det är ju jag det. Det är konstigt att många klagar på Markus och ändå var det han som vann. Han har aldrig ens vart i närheten av att åka ut. Det betyder ju bara att han är bättre och hade störst stöd av svenska folket hela tiden. För hade merparten av sevenska folket gillat Erik bättre så hade han ju självklart vunnit.  Jag själv tycker Eriks sjunger jätte för det mesa.MARKUS
    Svenska ska det stå
    och att Erik sjunger jätte BRA för det mesta
  • Soppa
    Theresa1 skrev 2006-12-02 16:30:01 följande:
    Soppa: Hur mår vinnaren o hans kära sambo idag?
    Jag har bara messat att dom ska höra av sig så fort dom orkar. Dom lär ju vara helt slut.
  • Theresa1

soppa: Du får väl hälsa usch jag tycker faktiskt lite synd om din syrra... hon kommer ju inte att se röken av honom på nått år nu... Men det verkar ju som de vet var de har varran så det är kanske lungt iaf. Men iaf.

• Mysgos

Jag kan bara inte förstå hur svenska folket kan tycka att markus gjorde vinnarlåten BÄTTRE än Erik??
    Markus sjöng ju falskt hela sista partiet, klarade inte av att ta de höga tonerna EN ENDA GÅNG!
    Katastrof!!!

Det kommer bli en plåga att behöva höra Markus sjunga den låten på radion när man vet att Erik gjorde den så mycket bättre.

I övrigt så tycker jag att båda två var värdiga vinnare, men som sagt, det är synd att just Markus ska sjunga vinnarlåten när det är Erik som gjorde den bättre! Det hade varit roligare att höra Markus på radion med en låt som verkligen passade honom.

?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • sofia23

tyckte marcus skulle vinna helt klart men att erik sjöng vinnarlåten bättre

• Angelstorm

Man får väl tycka som man vill... ville man att Markus skulle vinna så fine. Ville man att Erik skulle vinna å även om man röstat för å hjälpa till å det ändå inte hjälper så fine, han behöver ju inte vara sämre för det. Erik är ju ändå bäst i andra folks ögon/öron sedan att det inte väger upp med hur många som tycker om Markus tycker inte jag automatiskt gör Markus bättre.

Jag har väl ingen rätt å klaga eftersom jag inte röstat, kollade inte på finalen, men jag hoppades ändå på Erik :(