• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • emzemz

Trynträ: håller med dig om att skicka honom på danskurs, klarar inte att se honom på scen! En konsert med honom, fii f*n! Oj så less man skulle vara och uttråkad!

• Lindisen1
    ModerBlå skrev 2006-12-01 23:38:19 följande:
    Erik var ändå bäst **ja ser det snöar**
    Håller med dig fullständigt! Jag hoppas VERKLIGEN att Erik får göra en skiva. Och att det blir en skiva med hans musikstil helt och hållet. Det är ju nackdelen för Marcus det!
  • Soppa
    ModerBlå skrev 2006-12-01 23:38:19 följande:
    Erik var ändå bäst **ja ser det snöar**
    Nä men det kan han ju inte ha varit för han van ju inte
  • Soppa
    Soppa skrev 2006-12-01 23:39:40 följande:
    ModerBlå skrev 2006-12-01 23:38:19 följande: Erik var ändå bäst **ja ser det snöar**Nä men det kan han ju inte ha varit för han van ju inte
    Vann ska det stå
  • Husfrun

Markus var helt klart bäst och har varit hela tiden!

• L jung
    Soppa skrev 2006-12-01 23:38:52 följande:
    Vi Skrattar gott här med Robban hälsar SKÅL till er
    haha... skål skål !!! Hoppas ni får det riktigt härligt nu med firande och en underbar kändis med fötterna på jorden i familjen!  Han verkar ha ett hjärta av guld!
    Jag har en kändis också i min släkt (kusindotter) men hon har helt tappat greppet om jorden under sina fötter....
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • L jung

soppa

kikade in på din presentation... ser ju att katten heter Åke och mannen Robert där!!  Men måste fråga, blev lite nyfiken... är du nykär? *flinar* I vem då? Mannen?

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Soppa
    ällkå skrev 2006-12-01 23:44:39 följande:
    Soppa skrev 2006-12-01 23:38:52 följande: Vi Skrattar gott här med Robban hälsar SKÅL till er haha... skål skål !!! Hoppas ni får det riktigt härligt nu med firande och en underbar kändis med fötterna på jorden i familjen!  Han verkar ha ett hjärta av guld!Jag har en kändis också i min släkt (kusindotter) men hon har helt tappat greppet om jorden under sina fötter.... Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
    Vårat firande nu blir i bastun sen ska vi gå lägga oss man är helt slut i skallen.
    Hoppas Hoppas att det går bra för Markus. Men han är så cool så jag tror det ska gå bra han vet vad han vill.
  • Soppa
    ällkå skrev 2006-12-01 23:52:03 följande:
    soppakikade in på din presentation... ser ju att katten heter Åke och mannen Robert där!!  Men måste fråga, blev lite nyfiken... är du nykär? *flinar* I vem då? Mannen? Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
    Vi är så fjantiga vi har vart tillsammans i ca 7,5 år och har fjärilar i magen flera ggr i månaden. Han är bäst min Robban i dag  när jag kom hem från jobbet stod han och bakade bulla med alla barnen  kärlek finns inga andra ord om honom Soff dykaren  Robban