Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
ming: Vad bra!
Jag hoppades just att de har tänkt på att vinnaren kanske inte är en pop-kille, de borde ju ha insett tidigt att det var stor chans att Markus skulle vinna.
Man förstår ju varför Sebastian, Agnes och Darin var i final! Grymma artister. Jämför man sebastian och Agnes vid finaltillfället, så har Marcus inte en chans!
Kan nån påstå att Marcus har ett bra scenspråk...?
Jättebra röst visst, men tar man bort huvudet från kroppen och bara tittar på hur han rör sig så har han ingen takt eller rytm. Stel som en pinne. Och den där Förb*nnade handen....
Nej, jag hoppas verkligen Erik får skivkontrakt! I like!
Kanonbra final igår kväll!!
Både Erik och Markus var kanonbra under alla framträdanden, men som sagt... Markus var liite bäätre under vinnarlåten!!!
Tyckte faktiskt att Erikl för första gången var bättre än Markus
Carisma95: Jag tycker i alla fall att Markus scenspråk är MYCKET bättre än Sebastians.
Hade stora problem med det förra året, klarade knappt av att titta när Sebastian sjöng.
(Menar alltså förra året, i går märkte man inte alls lika mycket av Sebastians rörelser för han stod ju i stort sett bara still.)
Betty:
Tja, skulle det vara bättre för att han inte rör sig _ALLS_? Menar du att han HAR ett scenspråk...?
Erik va bättre!
Röstade 4 ggr men d hjälpte ju inte
Personligen har jag aldrig farit på en spelning för att se hur någon rör på sig. Utan jag är ute efter sången och musiken. Men det är ju jag det.
Det är konstigt att många klagar på Markus och ändå var det han som vann. Han har aldrig ens vart i närheten av att åka ut. Det betyder ju bara att han är bättre och hade störst stöd av svenska folket hela tiden. För hade merparten av sevenska folket gillat Erik bättre så hade han ju självklart vunnit. Jag själv tycker Eriks sjunger jätte för det mesa.
MARKUS![]()