Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
helt RÄTT VINNARE!!!
grattis soppa!!
tyckte faktiskt oxå erik var bäst.. men men.. båda får släååa album ändå så spelar ingen roll vem som vann.. Men erik har den fördelen nu att han kan göra vilket sound han vill på sin skiva..
Här är en som oxå tyckte att erik var bäst. men men marcus vann, han är ju värdig vinnare oxå.
Erik var jätte bra och växte under hela programmets gång! Han kommer bli något stort oxå, det är jag övertygad om! Men trots detta jag såg Markus som vinnare!
De kommer både höras och synas framöver! Och som sagt.... tvåan har ju alltid lyckats bättre genom alla åren!...
LÅTEN i sig känns inte helt "Markus"-MEN trots det gjorde han den ju JÄTTEBRA!
Det är väl inte till 100% hans stil.O ändå blir den bättre m Markus än med Erik??
Hur konstigt som helst-eller så betyder det bara att Markus fixar ALLT! Helt enkelt.
Jäääättedålig vinnarlåt, men rätt vinnare förstås
Tjohoooo!!!! Jag orkade inte vara här igår och skriva - men jag är sååå glad att Markus vann, han har varit bra hela tiden.
Samtidigt tycker jag att Erik också var en väldigt värdig vinnare, så som han har utvecklats och vuxit under idol-tiden!!! Så, jag tror han kommer långt han också!!!
*Grattis Markus*
...och Grattis Erik också för den delen... ![]()
Alla har olika åsikter. Man kan tycka någon är bäst trots att inte just den personen vann.
Jag blev nästan lite besviken på att Markus vann, hoppades på Erik, men inget man kan göra något åt nu.
Erik gjorde helt klart vinnarlåten BÄST!!!