Inlägg från: Valaina |Visa alla inlägg
  • Valaina

Vintermammor fr Västerås 3

Mi Amore--> Vad blev det för vagn då?

Lägger in fikalistan igen i denna nya tråd....

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)

• Valaina

Candyheart-->Lycka till!

Ja, vi tar Kalle på Spången, det var så länge sedan jag var där!

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Nicolina (lillnickan)

• Valaina

LL--> Vad kul att höra, förresten, att det är fler som gör som jag och gör "egna" bebisböcker! Jag tycker det är jätteroligt.

Vi kanske skulle ses nån gång senare och "pyssla" ihop? Om du är pysslig i övrigt vill säga...Jag gör alltid egna jul/födelsedags/osv-kort. Kanske en "julkortsdag" (
    Om vi orkar förstås, man vet ju aldrig, det kan ju bli tufft med nya bebisar och så, men man kan ju iaf aspirera på att vara ambitiös och social..eller?)

• Valaina

LL--> Vad irriterande med saker som inte funkar! Jag hoppas att det gick bra sen ändå...

Och, dito, tack för fikat allihop! Alltid trevligt!

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)

• Valaina

Jordnöten--> Det är på Freshmilk.se som jag handlat kläder.
    Jag hittade inga gröna byxor. Det var dåligt på den fronten...
    (Jag "nätshoppade" faktiskt en sparkdräkt, ett par strumpor och ett par byxor till stora tjejen igår när jag kom hem, och fick grejerna redan idag...kunde inte låta bli)

Lillen--> Lycka till imorgon! Håller en tumme och tänker på dig!

• Valaina

LL--> Krya på dig! Hoppas din man kan ta hand om dig ordentligt...

• Valaina

Lina--> Hoppas att det hjälper! Usch vad trist att vara sjuk nu...Tänker på dig

• Valaina

Vad jobbigt med allt ont och hostsjukdomar...

Själv ska jag snart på Europe-koncert (utmana ödet med dryga liksvullna ben), nostalgiskt värre. Hoppas att bebisen inser att han/hon blir en rockbebis och väljer att titta ut av "ojudet"...
    Typ under "The final countdown", skulle vara nåt va???

Ja ja, ha det tjejer! Kram på er!

• Valaina

Candyheart--> Grattis till er dotter! Skönt att du trots skitjobbig förlossning kan se tillbaka på den som en positiv upplevelse (men iofs när man får ett litet liv med sig hem så kan ju inget vara dåligt)

Deighton--> Jag kommer att ta med mig Minja på tisdag, så att du vet. Om det inte blir så att vi åker till min mamma och hälsar på, då kommer vi inte alls. Vet mer imorgon när jag varit hos BM.

Europe var helt ok, tyckte mest att de skulle ha kört mer gamla låtar. Även om det nya materialet faktiskt är rätt bra, lite "tyngre" än förr. Fast Europe kan ju aldrig bli riktigt hårddrock, mest rock bara. Bra koncert iaf!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3