Inlägg från: Valaina |Visa alla inlägg
  • Valaina

Vintermammor fr Västerås 3

LL--> Härligt!!! Gud vad dlad jag är för din skull!
    Vänta hemma till du inte känner dig trygg och lugn, det brukar vara bra regel. Men om det gör för ont måste du åka upp så du kan få smärtlindring..
    *LYCKA TILL KRAMAR*

• Valaina

Jordnöten--> Tack för det känns skönt att höra, för jag känner mig inte särskilt fräsh, svettas hela tiden!
    Ja, nästa gång kanske han är vaken...

LL--> Jäkla dumma värkar! Jag ska skicka lite värkstimulerande tankar norrut... Jag förstår att du blir besviken och ledsen till och med. Och det är helt ok att vara det!
    Hoppas din man är med och kramas och pussas mycket.
    Nu har jag förresten lytt ditt råd om att fota mina egenhändigt gjorda kort så att man kan "spara dem fast man gett bort dem". (Våra grannar fick tvillingar i dagarna så jag gjorde kort till dem)
    Lillskruttet--> Håller med dig! Om min hade gjort likadant hade jag nog blivit lika "psykbryten" som dig...Kram på dig!

• Valaina

Deighton--> Tack för det! Jag ska försöka...

• Valaina

LL--> Vilken fin pojke ni har fått!

• Valaina

Fairydust--> Grattis

Jordnöten--> Det är klart att allt kommer gå bra!!! Tänker på dig!

LL--> Elis sover också jättemycket, så du behöver nog inte oroa dig för det. En del ungar har upp till 22 timmars sovtid/dygn!

• Valaina

LL--> Ja, visst är det skönt att gå ned i vikt. Gick ned 13 kg på en och en halv vecka....Men jag var ju också superfylld med vätska. Men jag har fortfarande lite kvar. Det ska tränas bort om någon månad eller två...

Solstråles mamma--> Hoppas de byter bomullssticka efter varje ställe..ha ha ha (förlåt kunde inte låta bli..)

Det är klart vi ska ses snart, med bebisarna!

• Valaina

Sol och Bad--> Håller med Jordnöten, amningskudde!!!! Köpte en förra veckan och den är skitbra! Hade ingen med Minja och skillnaden är jättestor. Jag köpte en på Barnens hus, en som nästan går runt kroppen. Jätteskönt, både i sängen och i soffan...

• Valaina

Nej, jag menar håller med "En solstråles mamma", det var ju hon som skrivit om amningskudde...

• Valaina

Atelli--> Hoppas det kommer igång!

Jordnöten--> Lycka till! Det går nog bra ska du se!

LillSkruttet--> Det är väl typiskt! Allt på en gång, lagen om alltings jävlighet...Men ni hittar nog nåt som ni gillar så småningom.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3