Inlägg från: Valaina |Visa alla inlägg
  • Valaina

Vintermammor fr Västerås 3

Ni, Sol och Bad, LL, Lillen, Delphia, som haft annons i Västerås tidning--> Kostade det något? Eftersom det är gratis i VLT undrar jag om det är den där talongen som finns i Västerås tidningen man ska använda? Och där menar man ju att det kostar...?

• Valaina

Atelli--> Jag har blivit igångsatt 2 ggr, den första med mitt första barn och då tog det flera dagar till de tog hål på hinnorna och satte in dropp. (som är starkare än tabletten som Lillen pratade om)
    Med Elis blev jag också igångsatt men då fungerade tabletten efter ett par timmar. (

• Valaina

En Solstråles mamma--> Kanske vi kommer dit också, Minja har pratat om det hur mycket som helst. Visst ligger det vid "Westinghouse" ungefär? Eller är jag ute och cyklar?

Appropå napp: Elis tog nappen redan andra dagen och hade inga problem att skilja den från bröstet. Det har gått super att ha både napp och bröst, så visst går det utan att vänta i 2 veckor. Men alla ungar är ju olika så det är väl olika som alla andra "goda råd" från här och där?

• Valaina

Deighton--> Vad kul!!! Hoppas han/hon kommer idag!

En Solstråles mamma--> Tack för idag, det var trevligt tycker jag. Jag tror att jag talar för dig med när jag säger till de andra att det var värt det!

Grattis Medusan!

• Valaina

Cella--> En solstråles mammas dotter fyller 2 i februari och hon hade jättekul. Men man ska nog välja en vardag då det inte är skollov. Idag var det lugnt och inte så mycket folk. Jag kan tänka mig att småttingar lätt kan bli "översprungna" om det är fullt av äldre barn där som är lite mer "fysiska".
    Min dotter är 4,5 år och hon tycker att det är jobbigt när det blir för stökigt. Vi hade skitkul idag. (Och gravida/mammor med spädbarn rekommenderas att ta med lekkamrat eller en i form av mormor, pappa eftersom man inte så lätt kan hänga med i buset med en liten med sig.)

• Valaina

Grattis Jordnöten! Vi började nästan bli lite oroliga. Stora kramar!!!

• Valaina

Deighton--> GRATTIS!!! Häftigt att det blev en liten tjej! (för visst är Tilly ett tjejnamn??)

• Valaina

Ja, det ska till en kvinna för att hitta vägen...De flesta killar vägrar ju be om den.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3