Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
höödö aell om ten kar vil koma me så läta ny a koma me tå tycker jag...
Höni ni som lider åv åksjuka å har paka platsre langt fram i bussn, har ni åksjuketablettre som ni brukar ta tå ni rejser elde klarar ni åv i äntå? Jag sjölv lider fö tillfälli åv na konstit, ja mår ill å spyer varinda morn...
He holdi på i fleir viko nu, å ja våg int tro nameir et i sko e gai om ti lödan. He bruka faktist var bäter san ja har viri upp några tim å iti na smått heilatin. Men ja e no liti rädd et he kombe ti hald i se åtminstoni på tiiväiji. Nu funder ja tå på dömte åksjuketablettre, ha ni na erfarenheit åv ti? Ha lär ska va liti dåso å borta åv döm så er i na vits ti ta döm?
![]()
Skogsduvan: kan e va att do e gravid
...
Netti06: Aj... ja kanske he sko kona vara he? Jamen tå byri ja fösta! He måst va teför som ja måst ha ipiknäppt byxona nästan heilatin jeret å...
![]()
Ni ska alla ha en trevlig resa....sko jän koma me...
men karn vil int sköit na å int ha ja na mytchi extra penga!!
hoppas att int na mytchi sakre e slut tä...tå ni nu får köpt na åt er!!Skogsduvan: åksjuketablette too ja i somas tå vi sko ut på "sjösjukehavet", å di var rikti bra. Int minns ja et ja sko e vaari na dåso helder åv döm. Men ja veit ju int hu di passar ihop me spyasi på morna...
Alltså ja har hört att man sku iställi för åksjuketabletter kona lägg ett plåster på "magaknappi".....ska he månne stäm?
Herbina - no funka he! Å int ha he na biverkninga helde, förutom et he kan va liti prackot ti få bort limi från plåstri åv maga tå san.
aell - e de så att han int vill sköt?
Ja, föresten, det är en Haldin&Rose buss ni ska se efter. Jag lägger en FL-skylt i fönstre så ni int tar mist
oj, oj.. he närmar se me stormsteg
snart far vi..