Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
snart eri jo löödan he böri va liiti kvar gottfolk!!! :-d
Nä, ja handlar noo me evrona. Ja har faktiskt tuusn kroonona i skååpe, så ti tar ja mee, he ir ju hundra euro he! Toppen ti ha dzöömona!
Måst no sej att jag är GRÖMT avis på er nu tå ni far på löödan.
.Fast jag var tii för 3 viko saan sko jag gärna faa på nyytt på löödan.Ja,ja...om man bara sko ha penga ti hasa sko jag koma mesama!
Ni ska ha i riktigt kul!!!
Nu föst håka ja att he e fridan imåro....ja byri jo få paniiiik!
He ska vara så spännand...
Ta int fö givet et allt e superbillit vi Jala. Flicko min skåda på en tamagotchi i Jala-bladi. Om int ja minns fejl så kosta a 21 euro. Fast ny köpt vi en lika från Minimani fö 14,90...
Ja snart far vi!
Jag e mest rädd att jag ska försova me! Längsan jag ha måsta fara nanstans såde tidit.
Hööni... He låått liti på menn kar som om a int sko e hadd så mytchi emot ti koma me... Ha nan na emot et ja ta me a?
Nee, he tror ja int att har emot, he är noo bra att busschaufförn får naa kar ti tala me ader än kvinnfolk...he fanns ju platser kvar....
He tror ja int att naan har emot sku i staa...
Ni ska ha en TREVILG RESA allihopa! =)