Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Si så där, nu är IKEA resan betalad.
Visakreditn ska int ga ti öveskrid. Kassan kollar väl upp me luottokunta varinda gang man betalar. Man behöve int helde vis na idbevis eldä skriv tömde 4 sista sifrona tå man betala me visa eftesom luottokunta ge garanti. Så om Visakorti bli stuli så anmäl he fort!
Atten. om du ha internetbank så sir du hu myki som finns ledit åv kreditn å he ga ju altjämt att betal bort åv he som du ha på kredit(referensen e alltjämt sama) så finns e meir ledit ti handel för. He ga även ti höj upp krediten men ja tror int he hinda tills Ikeareiso.![]()
hmm, ja har en gräsn ¨på 2000€ på mett VISA, så ja tror he ir klokast at int överskrid vi IKEA
!! Men skattepenga kom ida så na liti har ja ti shop för, he had int kela na förr fö me he at ti sku koma lagom fyri reiso...vatå trögtänkt?
Böv ni na gsmnumro nutå at ha ifall ni sku var sein el få föhinder i sista stund?
Ja byri int skick om int e ir motiverat...
vil nar laga na frågor så kan ja no bra dra en frågesport via mikrofon i bussn...men ja e slö me ti laga frågona...å vil ni riiti sjung så måst no nar som kan ta ton leid he!! Ni veit ho e var ni som va på julfest tå ja va lucia! Rein katastrof me mett sjungas...*skäms*
beibikär: ja tycker no i en bra ide me et nan har nr som man kan ring till. ja känder ju ganska mang personligen som ska me ja, så ja kan meddel åt ti... Men aade kanski böver?
Kanske vi klarar oss me dähä listo nu:
IKEA-resan 9.12
JAKOBSTAD: ( gamla busstationen)kl. 6.15
hej hopp fallera
ANWA
konvaljen
hallonmasken
veera
Sindi
KaijaMaija
Pärtto
rosen85
EDSEVÖ:(polaris) kl.6.30
Solrosen83
Karttu
Martea
Force
Beibikär
Rhododendron
atten
Windy
tiina79
paliina
Isak2005
Tegsta Joanna
Skogsduvan
Moonia
Jemi
Snöflingan 1981
KOKKOLA: (ABC-stationen) kl.7.00
Adrianna love
Herbina
aell
vintervän
Om fleir vil me så placer in rät på dähä påstigningslisto ba, en 3-4 til ryms!!
Ja komber ti skick numro min åt all på listo under dagens lopp, ti som tror de kan böv e så spara i telefon, ader kan ju rader meddeland direkt.
beibikär - ja fixar några frågor.
alltså har du fixa ti frågesport hopp falleraa? hur mang har du laga?
Jag kan noo laga några åt beibikär å...men säkert klarar du åvi hej hopp ![]()
Alltså he gar att handil me euro, liti överallt i haparanda? eller hur? om int så kan man använd visa...?
Visst har ja föstått rätt?
Vilken tid komber vi ti Ikea, he är ejn som finns jär på fl, som ska koma tii...så ungifär når kombe vi tii?
ho bor i Luleå, men är järifrån... nee nu skriver ja noo mang inlägge