Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Som vanlit så komber ja väl int ti sova naa inatt bara för att jag ska ti Ikea, he bruk vara så och he är så retfullt.
Så ti som int vejt hur jag sir ut, tå ni sir naan åv dömte sista som stiger på bussen och halvsover....tå är he JAG!
Ja klarar noo me tror ja utan att röjk...vi stannar visst ejn gang...
Beibikär, vi måst ta ipi takluko å röjk tär, elde så far vi i wc och smygröjker
Karttu - ja fundera he sama , finns e na pidrospelare jär
Ta me kortpakko fö säkerhejt så siir vi saan om e finns na flejr intressera !
Annos , om vi får en tokian buss me wc mitt i ( tär vann döre er ) kan ja få paka bänken tär isåfall ?!? Alltså fösta bänken bakett döre (bakåt) .. fö ja har toki obehagskänslo åv dömhe armadi bejne miin me myrkryp i men he hjälper bara ja får ha upp föötre . Så tär sko e pass bra ti ha upp bejne eftersom int naan sitär tär framfyri .. fö ja vill int vara så fräck så ja byri sita me bejne upp ovanfyri naans hövo ! Så ni kan jo lämn ha bänken toom isåfall att vi får en tokian buss , okej ?!?!
Solrosen - hoppas no att ni får na vetti svare på va e er som Moa kan haa .. he måst vara frissamt ti int veta å int kona "hjälp" ennar på na viis !
Ja spelar int pidro me dömte kort utan nating som hejter ÄGG....ja minns noo att ja nagang har spela pidro, men ja minns int alls hur he spelas namejr....
Idaa fick vi annos ny pidro korte från Älvsbyhus....
Vi lär no ska rymmas i bussen i moron!
60 personers buss... Så om ni vet om nån som har fundera på ti koma me så ryck i dem. Wc finns men int nå video, det e vad gubben fått veta hittills. Senare i kväll ska han ti garage o få nycklarna.
Vi siktar på att paus en gång, men om nån får riktit abstinens så kan vi no stann. Pausen blir troligen vid ABC Tupos.
ÅÅÅÅÅ va he ska bli kul
ja bråka liti om ede röikasi, om man klarar ti flyg ti södern så klarar man en stånd i en buss å!
Oj va stor å bra a buss!
Ni kan ju läm na plats ti länger fram åt me så böv int ja motioner så grömt tå ja ska ha mikken...men int längst fram bövs, he lämmar vi åt ti som mår rokot. Såklart ska Adrianna siti vi wc! Ele kan du ligg i baksäti? Sku it he va bäst??
Nu veit ja ju int nana än IKEA ja fö men deil..men ni ader som veit nating om dömde ader boodona...får int ja julklappa handla från IKEA?? Alltså no finns e väl na åt bååne tär å? Ele sku man måst koma me ti hede JALA?
Herbina: jär e ein til sömngångar! Ja sover alder naating tå ja ska bort. Kan i bero på et ja e bort fö sällan månne??
He beror säkert på he Martea....
Nu ska jag kik runt i olika gästbökre, åt ti som finns med på listo som ska ti Ikea. Kanski naan har bild åv se sjölv, så får man sii vem som är vem...