Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Jär fundera ja sama sak som Tiina79 .. vi ha bååda fått info om Jala åv Nicolinus
så vi ska å hamster billi lejksakre , elä va tiina79 ?
Vi fundera att vi lämnar av de som vill ti Ikea då vi kommer fram och far ti Jala me de som vill dit.
Hej hopp - he låter bra !
No ere bara ti vänt på lödan så vi slipper iväg !
adrianna love: jepp,här ska shoppas leiksakre
Oj Rhodo, undrar vart he for fö he sto no Meddelandet skickat!?
Ja ska prov på nytt...
Å hööni,int tar ni väl ill upp om ja int svarar nu tibak åt er som ha svara? He vart så mang å dähä gango sku e ju int funk ti kopier sama åt all tå ni ha kommentera liti olika ...
Ja ha komi på nasorts program jär, men hör åv er ba ni som fundra på na, kanske vi kan funder ilag å int böv ja eins sej vems ide e var om e ir na rikti fjantot ele vågat program!!
SNART FAR VI!! ![]()
Snart far vi, men...... vems buss eri? Ja tänkt om he startar fler bussa så kan he vara bra ti veta vems buss man ska försök stig på me

bra! nu har allihop betaala!! tack för att ni stzöjter äär!!!!
Äh, he sku kom ame stor bookstäävre - vaför dzär int e he?
Annos, er e bestänt vann vi kombe ti ta paus på väiji upp? Ja undra ba fö ja ha systro min i Oulu(som e såde lagom halvvägs
) å om vi sku råk ti stann tär så sku ja kuna pass på ti råk henna en stund å ge julklappa mesama. Men om int vi stannar tär så is ja int byri kånk me allting...
En sak ännu ja fundera på, int har naan väl mena växel ti kronor elde?