Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Ses i morgon då!
Var in på Ikeas hemsidan (surprise, surprise) och kikade vilka varor dom hade inne och i princip alla saker jag vill ha fanns! Det var ju skojj!!
Lycka till med bussfärden! Vi har ju en bit vi också men inte riktigt lika lång..tar "bara" 1 ½ - 2 timmar
Ja ad o paka en plats ti fram o tänkt siti me Windy.Go natt all resenäre
Å Jemi o jag siter gjään nära föregåend! Så vi kan snarvel odentlit heila reiso!
Nu har jag föört bort bååne ti fammos o skicka gubbi i jobb.....så nö e jag reedo
nu ha ja vari i bastu å e lagom dåså. få si om e var sovd na i natt... vi syns imoro!!! ja e rej på g!
Liggä ni å sover allihopa rej ? =) Jär er en nattsuddar , som vaanlit
Ja lag just flicko i säng å no ska vi fa i bastu .. saan var e ti kryp ti kojs å fösök få na sömne . Å så ska ja koma ihåg ti ställ väckaklocko ..
Vi syns imåro !
Nä Adrianna, ja suddar no ännu ja å...men nu ska ja fa o sova!
IDAG FAR VI!
Hoppas all ha vakna å mår bra!
Ja ska ba lägg kaffe i termos å fösök reid ut håre...snart startar ja...
Har sovi rikti bra, skönt!
Tjilevipp!! ![]()
ja måst å skriv ett inlägg, fä såhee tidit ha ja aldä vari på fl! ska äta upp flingona miin nu å bost tändre å saan fa ut ti väji å vänt på beibekär! spännand...
förresten, ja sku ha glömd väckaklocko om int gubbi sku ha påmind me! tur man har snällan kar...