• Twid

pimp my hyresrätt!

Finns det fler som bor i en hyresrätt och känner att ni vill fixa till den lite!

I en hyresrätt får man ju inte göra exakt vad man vill.. Men man får ofta göra mer än man tror oxå! Så länge det inte blir radikala förändringar som gör det svårt för hyresvärden att hitta nya ägare om man skulle flytta. Ex neon rosa tapeter med senapsbrun bord!

Nu till saken! i den här tråden kan vi tipsa varandra om saker man kan göra för att frächa till sin hyresrätt!

Så sitt inte inne med era tips och trix!! Ös in dom här!!

// Therese!  (3 rum och kök på 98kvm, hyresrätt)

• Svar på tråden pimp my hyresrätt!
  • Twid

oj?? vart tog mina radbyten vägen??hahah!

• vilda12

ska se om jag får lite tid över å fota! :)

• vilda12

är det i badrummet du har gult? blev lite borttappad bland alla icke-existerande radbyten! hehe
    Jag hade vitt tråkigt badrum, målade stora bruna, ljusturkosa och turkosa blommor med guldkanter på väggen över badkaret, och till det har jag en knallturkos spetsgardin istället för duschdraperi.. sååå effektivt, hehe..

• Prins William

JAAAAAAAAAAAAG hatar SNÖ!!!! det e värsta snökaoset här !!! jag som ville hämta mina tapeter! men jag sätter mig inte i en bil nu!!!!

saaaaaaaaatan!!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • eilema
    Prins William skrev 2007-02-08 10:20:35 följande:
    JAAAAAAAAAAAAG hatar SNÖ!!!! det e värsta snökaoset här !!! jag som ville hämta mina tapeter! men jag sätter mig inte i en bil nu!!!! saaaaaaaaatan!! *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    SAMMA HÄÄÄR!!! Jag har massor att göra ute idag och jag MÅSTE iväg. Måste köpa alla tillbehören till tapeterna, klister, spann osv... Och jag har ingen bil. Får gå med sakerna och vagnen med sonen till bussen.. Jag hatar snön...
    Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-08 10:29:19 följande:
    SAMMA HÄÄÄR!!! Jag har massor att göra ute idag och jag MÅSTE iväg. Måste köpa alla tillbehören till tapeterna, klister, spann osv... Och jag har ingen bil. Får gå med sakerna och vagnen med sonen till bussen.. Jag hatar snön... Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    usch!! med buss o allt!!! ta det lugnt om du ska iväg!!! så du inte halkar eller nå!
    har sj halkat o har såååå ont i svanken...svanskotan AJ!!!
  • eilema
    Prins William:  Hehe ja då, jag ska ta det lugnt. Ibland tror jag att jag är den mest envisa personen i världen. Gravid i 7:e månaden, men ska ändå göra ALLT precis hela tiden DIREKT och inte vänta på något eller någon. Själv ska jag göa det med. Haha! Det är bra, viljan finns.
    Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-08 10:36:05 följande:
    Prins William:  Hehe ja då, jag ska ta det lugnt. Ibland tror jag att jag är den mest envisa personen i världen. Gravid i 7:e månaden, men ska ändå göra ALLT precis hela tiden DIREKT och inte vänta på något eller någon. Själv ska jag göa det med. Haha! Det är bra, viljan finns. Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    hahah, sån e ju jag med!! fast jag inte e gravid då! men här så SKA det göras PÅ EN GÅNG!!! men jag hatar verkligen snö så jag törs inte köra MEN jag VIIIIIIIIIIIILL
    o självklart så ska jag göra allt sj hihi
  • blip

har länge eftersökt ett orientaliskt tema i min lägenhet, med mörkt trä osv.

tittade in på myrornas och kom ut med ett helt möblemang för 600 spänn!!

ett runt köksbord med 4 stolar(fint skick! med förlängare),
    2 nattduksbord, 2 stolar, ett vardagsrumsbord som var väldigt fint! med massa finesser och guldiga slingor...

bojkotta itne begagnat därute i designervärdlen!

• Prins William
    blip skrev 2007-02-08 10:39:33 följande:
    har länge eftersökt ett orientaliskt tema i min lägenhet, med mörkt trä osv.tittade in på myrornas och kom ut med ett helt möblemang för 600 spänn!!ett runt köksbord med 4 stolar(fint skick! med förlängare),2 nattduksbord, 2 stolar, ett vardagsrumsbord som var väldigt fint! med massa finesser och guldiga slingor...bojkotta itne begagnat därute i designervärdlen!
    fasikens va bra!! o va BILLIGT det blev!!!
Svar på tråden pimp my hyresrätt!