• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling

tenare på er alla tänkte medela att jag inte kommer  o flyger .
    Pratade med ulrik i går kväll så jag tämkte stanna hemma o inte smitta ner er andra .

• Iggy 82a

Fasen vad roligt det var att flyga idag, mitt modadde mördarplan ska snart läggas under skallpellen så det kan få lite mindre sväng radie. måste dra iväg och kolla på större billbarnstol bara.
    Goda muffins du hade gjort Niklas!

• NiklasG

Jepps bra att dem gick åt.

Kul med ditt moddade plan Iggy. Har just moddat till mitt med vikterna jag stal av dig. Så nu är dem fastlimmade i kroppen på planets undersida lite längre bak än tejpen jag hade idag. Det kanske gör att svängarna går lite fortare när jag jagar dig

Får se om det kanske blir ett plan till med bara en vinge (Moddad dubbeldäckare).
    Kul med nya ansikten idag. Nästa helg kommer jag inte dock. Är i smögen och forkovrar mig i nya kunskaper och fräschar upp gamla (dyk kurs).

Wedde, har ditt kort. Vi löser det på nått sätt under veckan.

Nu ska jag upp och dra runt snabeldraken. Vi får besök senare.

Ha det!!

• Pappa Elvkvist

Hur gammla bör dom vara för att gå babysim... är det direkt i första månaderna lr lite senare?

• Patrik72

3 månader ska dom vara för att få börja babysim

• Wedde

Swartling: krya på dig, ta en hutt, det brukar hjälpa.
    NiklasG: Den underbara drycken du dricker stavas: Laphroaig.
    Nästa lördag ska jag vara med o flyga. Måste kolla om landningsstället fungerar.
    Iggy 82: Nu är jag väldigt nyfiken på din modd.
    Nu är det dags för lite mat i magen. Tittar in lite senare.
    Bilder finns i bildgalleriet. Mer kommer.

• Pappa Elvkvist

Ok Tack Patrik72.. då vet jag funderar lite på hur tidigt man behöver anmäla sig beroende på kö väntetid och så?
    Själv klart kan jag ju inte anmäla mig ännu lillen kommer ju inte ut på ett tag hehe :)

• Iggy 82a

www.babysim.org står det i socialstyrelsens rekomendationer: Babysim kan påbörjas då barnet väger 4 kg och vid ca sex veckors ålder. Huden måste vara intakt med läkt navel.
    En del sim ställen har kanske egna rekomendationer.

Nu måste jag stoppa något i magen innan jag sätter mig och ändrar vingarnas vinkel till en lite brantare, så jag kanske kan svänga lite bättre och inte bara åka på full attack och krocka med allt och alla!=) Måste plocka isär ena motorn som gick lite illa på slutet.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna