• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • NiklasG

Iggy: Cessnan verkar klart intressant...

• Wedde

Iggy: jag har beställt flyg från England och det gick jätte snabbt. Tog tre dagar!! Inget strul med betalning heller, VISA.
    Det är väldigt billigt med nya motorer, 70:-!!. Funderar på att köpa ett gäng och parallell koppla 4st, men men, det får bli lite senare.
    Vi kan ju gå ihop för en beställning, fraktkosten blir ju billigare.
    NiklasG: Ikväll ska jag ta mig en Laphroaig med två droppar vatten.
    Lima´s första natt hemma blev ganska tuff. Somnade först 02.30 men sov sen till 08.30, skönt. Vi var uppe en sväng på BB för x:ra koll av gulsot, men värdet hade sjunkit. Bra.
    Nu ska vi ut på en premiärtur med nya vagnen. Ha de´så länge så hörs vi igen senare.

• Iggy 82a

Lät som en bra ide att gå ihop, skulle vara bra med ett gäng motorer och propar, har inte heller något visa kort.
    Ena motorn till mitt modadde plan har lagt av helt.
    Med brantare vinkel på vingarna och dom där tuning motorerna så borde det bli en riktigt vass kärra!

• NiklasG

Swartling:
    bilderna från pulkaracet bidde det inte mycket med tyvärr.. men några små filmsnuttar finns. Ska lägga ut dem på nätet sen.

Molly ligger just på min mage o sover

• Wedde

Iggy: är inte så insatt, förklara tuning motorerna, skillnad?
    Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Ska jobba halva dan innan jag tar 10 pappadagar. Hörs imorn. Nattinatt

• NiklasG

Wedde: Hoppas ni får sova om nätterna Passa på och njut så mycket det bara går de 10 dagarna.

Kan vi träffas så du kan få ditt kort? Eller ska jag lämna det till Iggy på onsdag när jag träffar honom på Babysimmet? Han ska kanske vara med på bandyn?

Som jag berättade tidigare ska jag till Smögen och dyka under helgen, åker fredag em och kommer hem sen söndag. Så ni får flyga för mig också. Nästa gång ska jag fixa lite "svansar" till planen så vi kan jaga varandra lite

• swartling

hej på er alla nu länktar jag efter bebis Fundersam jag vet att det är en v kvar till bf men man länktar som f#n 
    har varigt ute och gått med frugan nu två kvällar i rad lill grabben vill ju cykla Cool
    så vi får se om det hjälper 
    nä nu är det sussa dags så sussa gott nu..
    ha det nu gubbar

sen håller vi tummarna för att man vinner aktuonen? på tradera Penga mun

• Iggy 82a

Wedde: det stod på tysk engelska att det var tuning motorer till x-twin, och längre ner stod det more power. 70 spänn paret för tuning motorer är ju inte dyrt alls. sen hade dom ju propar också, som jag kommer att behöva då mina vänsterpropar snart är slut.

• Iggy 82a

Enligt några kommentarer i tråden så har den modellen utgått.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna