• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling
    det vart ingen hellikopter från tradera snyft
    wwedde vad kostade den dui hittade i england ?
    annars får det bli en från hobbex

Innebandy fredag 16/3:
    Wedde + Bigge
    Iggy
    patrik+robin+jesper
    swartling
  • Wedde

Swartling: eller sök på "helicopter GT3" på e-bay. Frakten går säkert på 300 spänn,hmm. Det borde ju finnas någon här i Sverige som kan ta hem dessa helis. Fabrikatet är FEBE FeralBeast.
    Iggy: jättebra att du tar kortet.
    Annat: äntligen kan Lima sova, under de sista 30h har hon ätit, sovit(3h i stöten) o bajsat. Skönt. Nu väntar vi på att hon laddat batterierna efter förlossningen så hon kan vara vaken en stund också.
    7st hittills på bandyn; mera gubbs, mera gubbs.
    Nu ska jag följa Marcus till skolan, passar på att rasta hunden samtidigt. Tittar in lite senare

• Iggy 82a

Var ínne på BR bredvid Hobbex och där hade dom X-twin sport, dock lite dyrare än hobbex, och picoptern var ännu dyrare. På lasses leksaker i 21:an hade dom picopter för 299:-. Tänker nog inte köpa någon sport där iaf då man kan ta med några i en beställning från tyska www.tableracer.de när vi ändå ska beställa motorer och propar.

Nu känner jag mig pressad att ha kvar det vilda i mitt moddade plan på samma gång som det ska bli mer manöverdugligt. Kan ju inte få spö av ett originalplan nu när jag sågat isär ett.

• Iggy 82a

Idag var jag ute och gick med Theodore i 2,5 timme när bella gick ner och fikade med mamma gruppen. så jag "hårdtränar" inför innebandyn!

• swartling

fasen någon jobbar inför stranden 07 hmmmmmmmmm

APACHE AH-64 rc helli för 230kr biligt se sen om den kommer hihi från hong kong

se om den är 4 eller 2 kanalare kollade men jag såg inget i beskrivningen på hellein
    fast on den är 2 ch så har jag en billig o tuff helli
    ha det nu gubbar ska jag ut i solen

• Iggy 82a

Wedde: jag har ditt kort.

Ska försöka få med mig Jonas på innebandyn så vi kan ha avbytare i båda lagen eller vara fler ute på planen.

Är det någon som fattar tyska, vad betyder vorkasse. Jag försöker förstå dom olika betalnings alternativen på www.tableracer.de och jag har inget kreditkort. Paypal verkar vara bra, har någon provat det? Det skulle vara enkelt om man slapp att skaffa ett paypal konto som man nästan aldrig skulle använda och istället göra en banköverföring eller liknande.

Honey bee helisarna på hobbex såg riktigt trevliga ut, ser lite roligare ut också när man inte har dubbla rotorblad. dom såg ju ut att vara 4-ch båda två men den dyrare hade ett servo mer än det billigare så det kanske kan göra lite fränare moves. Men har man bara 4-ch så räcker det ju väldigt långt.

• Patrik72

Der är för mycke plan prat här hehe finns det inga sport nördar där ute som mig .....

• NiklasG

Haha.. Patrik72.
    Jag var ingen inbiten modellflygare innan jag provade på en gång Kan hålla med om att det snackas mycket plan här just nu. Men så är det ju bara snack

Vilka sporter gillar du då?

• Patrik72

alla bollsporter o ishockey just nu så är det mitt SM SLUTSPEL så nu följer man man ju det värmlänning som man ´är så ä det ju FBK för hela slanten

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna