• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling

GRATTIS wedde till lilla Lima 

Dom fick en  Lima som kom till världen kl5.48 imorse, väger 3400g och är 47cm lång!!!

• NiklasG

Äh jag är för van att skriva i msn... :-8

• Iggy 82a

Pappa elvkvist: Du frågade om babysim förut och jag fick se på nätet att NAUTIC (eskilstuna sport dyk klubb) har babysim i badhuset lördagar och söndagar, vet ej än om man måste vara medlem eller ej. Jag slängde iväg ett mail till dom så jag får snart veta.

• Wedde

Tja grabbar!
    Tess väckte mig 03.10 med orden; du åker inte och jobbar idag!! Jag svarar yrvaket; vadå, jag måste jobba, har hur mycket som helst att göra. SEN ramlar 5-öringen ner. ÄR DET DAGS.
    Vi tog det ganska lugnt ändå, vi duschade, väckte ungarna och sa att nu är det på G. Skönt med stora ungar som fixar sig själva.
    Kom upp 04.30, Då hade hon öppnat sig 5cm. Sen gick det väldigt fort tyckte jag. Så 05.48 sa det PLUUUPP och ut tittar en blålia Lima. VÄLKOMMEN TJEJEN, pappa hade rätt, YYYEEESSSSS.
    Tess var helt strålade stark under hela tiden, imponerad.
    Allt är bara bra med Tess och Lima. De är jättetrötta bägge två.
    Jag skriver inte mer, Tess får berätta själv.
    Tack för all respons här på FL och per alla SMS, ni är helt underbara.
    Ha det så bra, tittar in lite senare. Ska åka upp en sväng.

• Iggy 82a

Wedde: Det låter jätte härligt, så spännande precis innan ungen kommer ut.
    Jag kommer ihåg hur jag kikade ner och såg när det var på gång då blev jag helt skakis och verkligen fattade att det är någon som ska ut därifrån, sen sa det plupp och ut kom en liten bebis!!! Sen fick vi se att det var en kille och då tittade vi lite frågande på varandra och bella sa: är det inte en liten Theodore och självklart höll jag med, det var en Theodore.
    Jag är glad för eran skull, härligare ögonblick går nog inte att hitta!=)

• Iggy 82a

Jag ändrar och uppdaterar frekvenslistan:

NiklasG 40A
    Swartling 40C, Helli 40?
    Wedde 27A, 27B
    Iggy 27C 2st, Infraröd C (heli)+ Jonas 40A, Infraröd B (heli)
    Skrothandlaren 40C
    Jompabompa 27B

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna