• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • skrothandlare

funderar om man ska med er ut och flyga lite på lördag... har jö aldrig testat mitt x-twin... hur kommer man in i hallen och exakt vart ligger den??? ska man ta med eget kaffe???

• Wedde

Go kväll alla.
    Skrothandlare: Vi träffas strax före 11 i korsningen efter City vårdcentral (sett från City huset), gamla Fort-F huset.
    Här är allt som vanligt, HELT LUGNT.
    Återkommer.

• Wedde

Skrothandlare: du har våra telenr. i din inbox. Ring på lördag om du går vilse

• swartling

hej på er alla .
    nu har man har gått och blivit sjuk hmmm
    Så nu får man vara hemma och vila lite  inte fel Fundersam
    skrothandlarn kul om du kommer ju fler ju roligare kaffe det kan man bjuda på men det skadar inte om flera har med kaffe / te / bulla / kakor  hihiOskyldig
    igge funkar planet som du vill nu ellrer ska du modda meera ??
    ska bli kul o se det flyga på lördag 

ha det  kollar in senare ha det

• Iggy 82a

Jag tror att det funkar, beror nog lite på vingarnas vinkel men med full gas så flög det igenom hallen och började stiga brant inne i grabbens rum innan det stannade mot något, taket tror jag, såg inte riktigt. visar sig på lördag om det funkar, kraschar säkert direkt.

• NiklasG

Skrothandlarn: Vilken frekvens har du på ditt plan? Är det nyligen inhadlat? Om det är nyinköpt, kanske det vore skoj om du väljer en frekvens som vi andra inte har Annars turas vi om att flyga. Fast det är roligare om vi kan flyga alla samtidigt.

Jag har min på 40 och a tror jag det var. Kollar upp när jag kommer hem idag.

• NiklasG

Japps, Jag hade 40a på mitt plan.
    Skrotis vad har du på ditt?

• swartling

ok flyglista så vi inte blandar ihop våra plan  på lördag Penga mun

NiklasG                         40A
    swartling                     
    40C hellin 40?  
    wedde                          
    27
    igge                               kommer ej i håg
    skrothandlaren             ?
    jompabomba                 ?

• swartling

fasen gubbar har ni varigt snälla mot era tjejer/fruar ännu ? 
    internationella kvinodagen i dag Fundersam 
    våran dag då förutom farsdag när kommer den Glad 

• NiklasG

Internationella grisdagen finn väl redan ??

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna