• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling

wedde den lilla hellin på hobbex 4 kanalarn för 1200 skulle det komma en annan modell av den? Är så himla sugen på en sån så man kan flyga runt lite mer i stället för bara upp och ner  eller kracha Flört.

och se till nu at trycka ut lillen.
    Ha det nu alla grabbar

• Wedde

God morgon alla morgonpigga. Allt är lugnt och stilla här. Tess och "Alien" går 15 ronder varje dag, och hitills har "alien" vunnit på poäng varje match. Den stannar.
    Swartling: ja, det skulle komma in en med kollektiv pitch men han visste inte när. Nähä, dags att sätta sig i bilen, jobbet väntar. Ha en bra dag.

• Pappa Elvkvist

go morgon sitter på jobbet..O frugan bara ligger hemma o sover (avis) vill också sova.. antar att ni andra också sover.. ja ha en bra dag måste jobba nu.

• Patrik72

min lille son vaknar 150 gånger på natt så det där med sova det känns avlägset....

• NiklasG

Nu är vi på väg till Bybysimmet..
    Ska filma lite idag med, kul med undervattenfilm

• Pappa Elvkvist

Är det värt att gå på baby sim när man fått barn?... Ni som vet?

• Wedde

God lunch på er.
    Swartling: helin finns på hob..., E.sky Honey Bee King.
    Den har två lägen, ett för 2Dflyg och ett för mer avancerad flygning (upp o ner bl.a) tåls att fundera på.
    Tess har varit hos Bm och om inget händer före tisdag nästa vecka så sätter de igång henne. Skönt att ha ett "plupp"-datum.
    Bm trodde dock att "alien" kommer tidigare nu när Tess kan slappna av, nu när hon har ett slutdatum.
    Ha en fortsatt härlig em. Åker snart hem, banken väntar.
    Ha de´

• Iggy 82a

Helt klart värt att gå på babysim!
    Men om ni ska gå på hydro... då får man slåss för vilka dagar och tider man vill gå annars så ger dom bort tiden till någon som inte ens skrivit upp sig på intresselistan. Igår fick vi veta att dom ringt upp Frugans bror och frågat om dom ville gå fortsättningskurs på söndagar fast dom inte anmält intresse, vi anmälde vårat intresse för söndagar för 5 veckor sedan. Receptionistens bortförklaringar var skrattretande!

• swartling

Babysim låter rätt kul faktiskt.
    Iggy; tråkigt att det blev så mycket strul med er intresseanmälan ibland blir man ju mörkrädd Cool
    Pappa Evlkvist; som Wedde skrev så är vi alla nybörjare med flygningen, många missar men riktigt kul ändå
    Wedde; skönt med ett datum. Kan nog mycket väl bli så som du sa att alien kommer innan nu för att Tess kan slappna av lite mer Glad

Ha det nu grabbar nu åker jag till jobbet LedsenCool

• Iggy 82a

Yeehaw, mitt moddade x-twin kunde flyga med bra fart igenom lägenheten och började klättra ner det kom in i grabbens rum, det är forfarande helt!!! Jag limmade vingarna med vanligt epoxy emot kroppen och det är skit starkt verkar det som!=)

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna