• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • skrothandlare

får ta och säga grattis då =)

nu till lite frågor

hur blir det imorgon då?? vilka kommer? vart träffas vi och exakt vilken tid? hur länge brukar ni vara där?? också

• Pappa Elvkvist

Svar Igge 82a: Okej schysst... iaf på bra dagar och ej mitt i veckan så man inte jobbar.Ja men jag ska kolla vidare på det där sen.

• Pappa Elvkvist

Grattis Wedde till lillklutten

• Iggy 82a

Jag kollade på www.babysim.org och hydrotrim står inte med bland godkända babysim i södermanland men nautic står på listan.

• Iggy 82a

Vad jag vet så blir det av trots att wedde fick en liten Lima.
    Samling strax innan KL 11:00. Plats: På hörnet där bla vm data finns. Vägbeskrivning: Om du åker förbi MVC ut ifrån centrum så är det i första korsningen efter MVC. Snett över korsningen från parkeringen. En hög med leksaks glada pappor står där och går inte att missa. Är du där innan alla andra så kan du kolla vart dom två dårarna i en gul vrålande ford 75:a tar vägen (jag och Jonas).
    Vi tänkte hinna dit till kvart i 11 ungefär.

• skrothandlare

jag kommer men tar inte med mig planet... måske jobba men jag kommer och hälsar på er iaf... om ni ser en liten smurf med svarta skitiga kläder som ser ensam och förvirrad ut så e det jag =) hihi ses imorgon

• NiklasG

Mmmm mjums en laphroig (Eller hur det nu stavas) glider sakta o mjukt ned genom min strupe

Jaja.. Jag kommer också o flyger lite i morrn. Ska fixa en stor termos med kaffe ifall någon mer vill ha. Tänkte baka nån kaka också (ajdå nu skrev jag det här o blir tvungen att baka i morrn )

Frugan åker till sin bror medans jag flyger så hon släpper av mig.

Måste nog också skaffa en heli så vi kan krocka lite..

Återigen Grattis Wedde (o Solis) till Lima. Det är så härligt med barn.

Iggy: Konstigt att hyrdrotrim som hållt babysim så länge inte deltar i organisationen för babysim.

Ses i morrn.

• Wedde

Tja! Nu har jag varit uppe och bäddat ner tjejerna.
    Jag kommer och öppnar åt er i morgon + att ni får ta mitt passerkort så ni kommer ut. Tess funderar på att åka hem imorgon så det är läkarundersöknig kl.12 .
    Nu ska jag hoppa isäng, känner mig helt slut.
    Syns imorgon.

• Iggy 82a

Nu har jag börjat ladda planen! Bara 3h 45min kvar innan flygning!

• Patrik72

stort grattis wedde från familjen nilsson

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna