• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Mycket bra. Nu ska jag packa och åka in. Syns snart.

• swartling

AJ ont i kroppen Skrattande

Nä skämt o sido tack för en kanon fin match och nästa gång så tar vi ine bandy eller
    hur grabbarSkrattande

• Patrik72

Ja det var kul men aj aj aj va ont man har i kroppen nu. innebandy vore kul. vi behöver 3-5 gubbar till. anmäl intrese här.

• Wedde

God morgon. JAG BEHÖVER MASSAGE. Jävlar va´skönt det känns i musklerna. Tack för motionen igår grabbar. KUL. Nu raggar vi intressenter till några timmar innebandy. Undrar om jag redan nu ska boka in några tider i hallen, så har vi några tider att välja på. Nu ska jag duscha varmt och smörja in mig med Deep Heat och förhoppningsvis kommer jag upp ur sängen imorgon. Ha de

• teller

Tjenare grabbar !

Malin är hemma över helgen. Nya prover på måndag igen.
    Idag är det OPERATION BARNRUM som gäller. Taket och väggar är klara. Nu är det inredningen som ska fixas. Det är montering av vagga/säng , skötbord och garderober mm.

Malin har jag skickat iväg till sina föräldrar. Så nu ska det hända grejer här hemma är det meningen.

' Skriv upp mig på innebandyn.
    ' Är även intresserad av bowling och öl.
    ' Badminton , tennis går oxå bra.
    ' Puben med sport på storbilds-TV och en öl i näven funkar oxå.

Välkommen Nackas H.... till detta underbara (vältränade) gäng...

Ha det så bra. Vi hörs. Och tack för ert stöd.

• Wedde

Skönt att höra att det är OK hemma nu. Kör hårt med badrummet du, så spurtar jag med tvättstugan. Ja jäv.. va vältränade vi är, min kropp värker lindrigt sagt och ändå tog jag det lugnt. Men det känns skönt ialla fall. Ha de

• Patrik72

boka in fredags tiden den va bra den tiden...o mina muskler värker men kul var det fast min back hand måste jobbas på. innebandy blir kul...

• Patrik72

Hej wedde jag glömde racketet i hallen tror jag´, kan du kolla upp det åt mig.

det värker i alla mina leder hehe

• Wedde

Jag kollar imorgon. Mina muskler berättar väldigt tydligt att de finns , ska lägga mig i ett varmt bad nu. Ha de´.

• teller

Blir det någon innebandy på fredag eller ??
    Vet inte om jag kan. Ska till förlossningen på kontroll igen på morgonen (fredag). Men om jag har möjlighet är jag med och lirar....

Ha det så bra... Hur är det med träningsvärken grabbar ???

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna