Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
halloj!
swe
hoppas hoppas din bebis kommer snart! Sista dan idag att hota att den inte får uppleva analog tv, verkade ju funka super för Lisa
Förresten vad ska ananas göra för att få igång bebisen?
Min mamma tipsade om lavemang, det sätter igång tarmarna ju och de fick de alltid på glada 70-talet när de kom in för att sätta fart på det hela, kanske nåt att pröva?? Nöden har ju ingen lag som bekant
sofffy
jag hade hoppats på att det hade hänt nåt för dig men lägenheten ser jättefin ut iallafall!
Synd att stressa av inte funkar på mig, eller det kanske det gör, jag har ju 14 dagar till BF och har stressat av sen januari ha ha!
Murgrönan
nu är det dags att du pratar allvar med din bebis, såhär kan den ju inte hålla på! Hoppas ni får trevligt födelsedagsfirande idag iallafall!
Själva ska vi ut och provköra bil (igen!) vi är så himla veliga och vet inte ifall vi ska plocka ut en ny tjänstebil eller köpa en själva och framför allt vilken vi ska ha.
Vi har idag en Volvo V50 som vi visserligen får in vagnen i men inte så mkt mer i bakluckan och det känns som lite större vill man ha...
Ni som har bilar - vad har ni för några?