Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Majlinsa- precis, första gången är värst! Men vi är alla väldigt trevliga och snälla!

Sole- den låter verkligen spännande den kursen!

• Swenglish

Majlinsa- känslig som är kommer jag börja storböla direkt så det är nog en bra taktik!

• Swenglish

Springer in och tittar på Majlinsa! och försöker samtidigt lära mig att du heter Malin... Fast efter förra gången så kommer jag ändå bara ihåg folk efter deras nick... Vi kanske ska ha namnskyltar

• Swenglish

Aha! Då blir jag först med att gissa på Cirpen som nästa mamma! Hur ska vi göra? Fixa en gissningslista? Du PippiL8 är ju systemutvecklare, kan du inte utveckla ett system?!

hade jättekul igår! Men helt omöjligt att komma ihåg vad ni heter på riktigt. Så, den som vill får gärna skriva in vad den heter (eller en ledtråd som PippiL8 -R. om ni hellre vill det) Jag känner mig hyfsat anonym med Anna...

Swenglish - Anna

• Swenglish

Ska lägga upp bilderna senare, är det någon som absolut inte vill ha sin bild här?

Fick jobb idag (vickar på en skola), så det blir dagens aktivitet och inte att fixa madrass till babykorgen som jag hade tänkt. Nåväl, det här blir väl lika roligt...

• Swenglish

Nejmen min hjärna är verkligen i sämre skick än jag trodde! :-0 Kommer INTE ihåg vad du heter Ginger fast du sagt det åtminstone två gånger till mig och jag fått en ledtråd! kan du inte skriva i ett meddelande till min inbox? Det är fastetsat att du heter GINGER!

• Swenglish

Sole- HALLELUJA!!!!

Ginger - nej, GINGER heter du, inte Alexandra

Jag letade upp första tråden och läste lite i den, tänk, vad länge sen! jag var i vecka 6 och var bombsäker på att jag skulle få missfall! och nu är det 30 veckor senare och den kommer snart!
    Här är länken, kul läsning! www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351-13.html

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3