Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Alltså:
Swenglish - Anna
PippiL8 - R.
Ginger - Alexandra
Alltså:
Swenglish - Anna
PippiL8 - R.
Ginger - Alexandra
Sole- ajaj, Delhi Belly kanske Eller så är det ett säkert tecken på att du är gravid? Kanske du ska ta ett gravtest och lägga ut bilden här så att vi kan avgöra om det är ett äkta plus?
Nej, men skämt åsido, hoppas det går över och att det inte var maten!
Tjoho, Försäkringskassan ringde nyss och meddelade att allt är klart med min SGI och den blir beräknad på min förra lön (som jag hade för två pr sen, har varit arbetssökande/studerande sen dess)! JAg kan andas ut!
Asså Sole jag är inte säker på ditt plus... tycker du ska genast springa till apoteket och köpa ett till test så att vi vet!
jag gissar på Vivs som nästa föderska!
Bra att allt var bra Björklöv!
I listttråden finns alltså en helt vanlig lista med BF-datum (fast man kanske skulle uppdatera den / skapa en ny eftersom jag tror att många som la till sig då i tidernas begynnelse inte kollar den här tråden längre, och den är väääldigt lång! Dessutom finns en lista där man kan skriva in lite mer om sig själv om man vill! Nu tillkommer ju en "riktiga-namnet-lista" och en "gissa vem som blir nästa föderska-lista". kanske orkar fixa imorgon om inte någon annan känner sig list-inspirerad? Be my guest!
Vi kommer säkert hinna träffas igen innan nästa person ploppar ut sin unge! Kanske om ett par veckor? Tisdag kväll verkade ju vara en passande dag? Billig/god/bra restaurang igen kanske? Eller nån som bor i ett slott och vill bjuda in oss på knytkalas?
Swenglish - Anna
PippiL8 - R.
Ginger - Alexandra
Sole - Sofie
J79 - Johanna
Björklöv - Linda
Bianca2 - Lilia
Vivs - Vivi
Klistrar in länken till första tråden igen ifall någon missade, verkligen kul att ha det uppskrivet! www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351-13.html
Ja, faktiskt rätt många som var med från början som fortfarande hänger med! Kul!
Jo, ska lägga upp bilder, men problemet är att jag inte har lärt mig hur man gör...hhhrrrrmmmm...så min man får göra det...kvinnofälla?
Sole- tack! Det är mest vilken sladd som ska kopplas in, sen vet jag på ett ungefär! Ska fixa!
Ja precis den biten är det, sen brukar datorn själv säga vad man kan göra med bilderna och det är bara att klicka! Datorexpert-javisst!
Sole- tänk att det är så än i denna dag! jag är nog själv skyldig till att inte kunna vissa saker, men det gäller å andra sidan honom med. Tex hör man ofta skräckhistorier om kvinnor vars män dör och sen har de ingen aning om hur man sköter ekonomin. Hos oss betalar jag räkningar och han fixar med datorn, vi borde lära oss varandras "saker"!