Pladdertråden!
Kick... bra idé
Vilka lyxproblem va
Är det ingen mer än jag som vågat handla lite... eller som planerat nåt kul att handla?
Kick... bra idé
Vilka lyxproblem va
Är det ingen mer än jag som vågat handla lite... eller som planerat nåt kul att handla?
Magda
Själv kommer jag inte vilja amma allt för länge tror jag, 6 mån ungefär låter/känns lagom när man tänker på det just nu iaf...
Kick.. haha du behöver väl inte ducka här
amning är väl personligt om något, ett val ingen annan kan göra åt en.. o vad än alla olika teorier säger så är de varierande med tiden och alla barn är ju olika såå.... gör det som rätt så blir det inte fel... bebben får ju i sig din mjölk iaf, för jag antar att du tänker pumpa iaf
Förstår att du inte vågar ringa BM Thezz... vågade inte jag heller innan mitt vul ![]()
Kick.. gör som du/ni känner ![]()
Jaz.. självklart
tess. ska kolla såklart
mår illa nu, ska äta lite glass ![]()
Magda.. visst kan man producera & utvinna antikroppar, har själv beställt x-antal när jag jobbat i lab
så visst går det att tillföra
Lättja... gaaahhh jag önskar att jag kännt så meeeed!! jag är bara horny on nights ![]()
Magda... alltså, jag vet inte om det finns tillsatta AK i bröstmjölksersättning... men jag vet att det går att framställa antikroppar eftersom jag själv köpt
Själv tycker jag att amning är att föredra men det är MIN åsikt, jag respekterar alla andras åsikter eftersom det är så personligt
Däremot är jag frågande till att ersättningen verkligen ÄR lika bra som the real stuff
inget ont om ersättning alls men jag tvivlar bara på att den är LIKA bra...
Läser lite här om detta... men det är ju knappast all fakta som finns om detta såklart..
http://www.amningshjalpen.se/pdfer/nastbasta.pdf
Som sagt går ju forskningen frammåt hela tiden och det är ju individer vi pratar om oxå, får man inte glömma ![]()
Lite mer om amning från socialstyrelsen
http://www.sos.se/fulltext/9903-014/9903-014.htm
Jaz.... ja det är ju en massa man inte vet som man vill/måste lära sig nu
... sååå när har du tänkt vandra på den blå mattan då ![]()
Jaz.. haha snart va
Fasen vad jag läntar till ni andra i tråden kommer in hit!!! *saknar*