Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... bra idé

Vilka lyxproblem va

Är det ingen mer än jag som vågat handla lite... eller som planerat nåt kul att handla?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda

Själv kommer jag inte vilja amma allt för länge tror jag, 6 mån ungefär låter/känns lagom när man tänker på det just nu iaf...

• Hannnas

Kick.. haha du behöver väl inte ducka här amning är väl personligt om något, ett val ingen annan kan göra åt en.. o vad än alla olika teorier säger så är de varierande med tiden och alla barn är ju olika såå.... gör det som rätt så blir det inte fel... bebben får ju i sig din mjölk iaf, för jag antar att du tänker pumpa iaf

Förstår att du inte vågar ringa BM Thezz... vågade inte jag heller innan mitt vul

• Hannnas

Kick.. gör som du/ni känner

• Hannnas

Jaz.. självklart

tess. ska kolla såklart

mår illa nu, ska äta lite glass

• Hannnas

Magda.. visst kan man producera & utvinna antikroppar, har själv beställt x-antal när jag jobbat i lab så visst går det att tillföra

Lättja... gaaahhh jag önskar att jag kännt så meeeed!! jag är bara horny on nights

• Hannnas

Magda... alltså, jag vet inte om det finns tillsatta AK i bröstmjölksersättning... men jag vet att det går att framställa antikroppar eftersom jag själv köpt

Själv tycker jag att amning är att föredra men det är MIN åsikt, jag respekterar alla andras åsikter eftersom det är så personligt

Däremot är jag frågande till att ersättningen verkligen ÄR lika bra som the real stuff inget ont om ersättning alls men jag tvivlar bara på att den är LIKA bra...

Läser lite här om detta... men det är ju knappast all fakta som finns om detta såklart..

http://www.amningshjalpen.se/pdfer/nastbasta.pdf

Som sagt går ju forskningen frammåt hela tiden och det är ju individer vi pratar om oxå, får man inte glömma

• Hannnas

Jaz.... ja det är ju en massa man inte vet som man vill/måste lära sig nu ... sååå när har du tänkt vandra på den blå mattan då

• Hannnas

Jaz.. haha snart va

Fasen vad jag läntar till ni andra i tråden kommer in hit!!! *saknar*

Svar på tråden Pladdertråden!