Pladdertråden!
Magda.. åhh vet du.. jag såg ett babygym som passade dig!!! Ett supergulligt med två stora förälskade kor på, på bädden där bebben ligger
såå fint!!
Nä det är nog viktigt att man är överrens ang kolla könet el inte...
Magda.. åhh vet du.. jag såg ett babygym som passade dig!!! Ett supergulligt med två stora förälskade kor på, på bädden där bebben ligger
såå fint!!
Nä det är nog viktigt att man är överrens ang kolla könet el inte...
thezz.. det är inte alls avlägset
klart du ska tänka på det! Det är "bara" 7-8v kvar till ert rutinUL ju
mindre än 2 mån ![]()
Magda.. v28 tror jag är det vanliga men det verkar vara olika på olika flygbolag.. var ska ni resa?
... o babygymmet såg vi i en lokal lite bebisaffär... har inte sett den på nätet,,, kan kila in o kolla märket o leta fram det på nätet om du vill...
Jazz.
thezz.. förstår dig helt... det är ju därför jag själv är så rädd fortfarande... men du har ju gått längre än tidigare nu väl??
Magda... då är det ingen fara för den vän än iaf.. o det är ju inte farligt att flyga heller, utan det är ju för att flygbolagen inte vill riskera att nödlanda för förlossningar som de har dessa regler om jag fattat rätt
Ska självklart fota babygymmet
så fort jag tar mig ner på stan i veckan, det ligger under MVC så kankse på onsdag
gillar du det kan jag ju köpa det o skicka upp det om det inte finns någon annan stans
Nu vill maken leka lite vid datorn... varför har vi inte tvååå datorer
...
Puss på er tjejjer, kanske kilar in senare ![]()
Heeej brudisar
Angie.. mitt bröstonda har kommit o gått hela tiden, men mest kännts på kvällarna...
Kick... tror brösten kan svälla o växa utan att de ömmar alls faktiskt ![]()
Kick... det är väldigt olika vad jag förstått iaf... kvinnor som har stora bröst från början upplever ofta ingen större storleksförändring i början, inte samma som de med små
MEN det är ju väldigt individuellt... går alltså inte att jämföra med någon ![]()
Kick.. ja det är ju vääldigt olika som sagt
själv har jag ju en C från början o kan fortfarande ha samma BH så...
Hihiiii ja hur ska det sluta tjejjer
största ökningen sker ju efter förlossningen ju ![]()
Kick.... hahaaaaaa det kommer inte finnas någon kick, bara ett par bröst ![]()
Tjejjer... der kanske inte ens växer så mkt mer
man vet ju inte ![]()