• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Det har känts helt okej i dag faktiskt med illamåendet, men det verkar bli värst på kvällarna. Så jag har kanske en lite jobbigare kväll att se fram emot. Fattar inte vad de menar med morgonillamående, det hade jag aldrig när jag väntade Isabel heller.

Hoppas verkligen att det går fort. Jag har LOVAT mig själv att om jag ser ett hjärta på VUL på torsdag så ska jag slappna av lite grann. Jag vet att risken för mf fortfarande finns ett par veckor efter det, men ändå...

Förstår att illamåendet är jobbigt och tycker att du borde få slippa det. Men på ett sätt måste det väl kännas liiiite bra ändå, med tanke på att du var orolig i går?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Morron tjejjor...

ae... morgonillamående vet jag vad det är fy sjuttan... och ja, det känns ok att må illa särskilt när man vart så orolig där ett tag... men fy så jobbigt....

Vi var o handlade efter jobbet igår.... när vi stod i kön var jag tvungen att rusa ut till bilen som stod mitt på parkeringen o kräkas... tuuur att jag hade en påse med mig Generad pinsamt var det iaf...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

morron ae

jo, katterna väcker oss tidigt o är jag vaken så börjar jag må illa

• after eight

Usch då!

Själv vaknar jag ju alltid tidigt, sovmorgnar existerar ju aldrig när man har barn. Skrattande

Har haft en mysmorgon med en mycket glad familj. Det är precis så här livet ska vara! Får gå och umgås igen. Hej så länge!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Dulia

(God) Morgon Igår när jag gick och la mig tänkte jag att det skulle bli så skönt att få sova nån timme längre än vanligt. Så kl. 7 hör jag hur dottern börjar gråta. I vanliga fall brukar det bara vara att stoppa in nappen i munnen på henne så somnar hon om men inte idag. SÅ vi har varit uppe sen 7 *gäsp*

Jag har jätteont i höger sida och jag vet inte vad det beror på. Gillar inte när det gör ont i närheten av bebisen och när jag inte vet vad det är som gör ont!! Hoppas på att det går över under dagen.

Jag har fått så ont i mina bröstvårtor. Mina bröst och framför allt bröstvårtor har gjort ont i nån månad nu vid beröring men igår så sved det i bröstvårtorna hela tiden och det har fortsatt idag. Det känns ungefär som när man har bränt huden i solen, det bränner och svider!!

• MagdaA
    Dulia: Jag har samma känsla i bröstvårtorna. Det svider, sticker och liksom kliar. Inte skönt alls. Värst på kvällen när man tar av sig bhn och ska lägga sig. ajaj! Igår kväll låg jag och kände på brösten lite, kände enknöl på undersidan av höger bröst, Förvånad blev skiträdd först, sen tända jag lampan och kollade, då visade det sig att jag fått världens fetaste finne, alldelens röd och gul, den typ lyste! Så det var ingen fara!

Idag är det vinter! Äntligen kommer lite kyla, -18 grader ute.
    Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Dulia & Magda... ajajaj låter inte alls som ni har roliga puppor ... o Magda.. ang knölar, så om du känner knölar i nuläget så är det ingen fara som regel, alla körtlar som växer du vet... annars ska man ju alltid känna på sina boobs

• MagdaA

Hanna: jo, jag vet, men fick endå en liten chock! Å finnen va likson "invärtes" så under huden är en rejäl knöl. men det ger sig väl.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!