• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • hemligaärtan

Dulia: Ja, de har vi med (+ en hund).

• Thezzizen

Vi kvalificerar oss väl.... med två katteer bara???? Jag tog precis upp en av Tovas hårbollar på golvet, den var ungefär lika stor som hon själv (!)

• MagdaA

nja, vet inte om ni kvalificerar er. kravet var ju att djuren skulle bo i en lagård... sorry.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Jag har haft olika djur hela mitt liv men så träffade jag min man som är superallergisk mot pälsdjur så det blir inga fler djur för min del.

3 timmar kvar att jobba sen är det helg!!! Känner att det går rätt så trögt för mig på jobbet just nu. Får inte så mycket gjort utan jag hittar på en massa andra saker än det jag egentligen borde göra.

• Dulia

Ha en trevlig helg tjejer!! Jag kommer nog kika in här något mer men jag vet inte när så då är det ju lika bra att passa på och önskar er en trevlig helg

• after eight

Hur har dagen varit Hanna?

Själv känner jag mig lite deppig i dag, vet inte varför. Känns långt till torsdag. Ledsen

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... den här dagen har varit förfärligt jobbig.. mår så jävla illa rent ut sagt ...

Jo jag tycker oxå det känns långt till torsdag... det är ju våran dag .. men det kommer gå fort... ska bli så skönt med helg nu bara... slippa gå upp tidigt o slippa vara representabel

Hur är det med ditt illamående?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!