• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Usch vad jag är avis på era magar! *surar*
    Jag har gått upp 2 kg men min mage ser ut precis som vanligt och kommer säkert göra det till vecka 27 eller nåt!

Jag kallar magen för minigrisen, vet inte varför. Det bara blev så.

• Hannnas

lurkis... tror du har en fin mage *så et så* o minigrisen är ju urgulligt haha

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Och sinister på engelska betyder ju illavarslande, så det är ju inget vidare bra namn.

Det är nästan så jag längtar tillbaka till gymnasiet, när jag läste allmän språkkunskap, för att få reda på varför sinister på latin har blivit illavarslande på engelska. Nån förklaring till det finns det ju helt säkert. Lite OT kanske, men en kul grej.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-22 08:49:51 följande:
    Kick.. nähä.. tycker du det hihi... gahhhh vill köpa BB NU!!! När kommer ni beställa er? o vilka färger funderar ni på nu? just nu lutar det nämligen åt denim/röd och orange.. el röd/orange .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Röd/Orange ska vi ha!
    Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag har ju drömt upprepade drömmar att jag har varit på Willys och handlat med Ronja så det är en liten Ronja där nu men tvivlar att ett framtida barn kommer heta så.... Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

o förkortningen sin har ju oxå en trist betydelse...

• Hannnas

Kick ... niiiice gillar verkligen den kombon o anders är såld på röd/orange så blir det denimbasen så blir det orange fleeze och röd åkpåse/röd inredning i vagnen vill gärna ha en trefärgad vagn

Lättja... ronja är ju gulligt ju

• lurksmulan

ae: Vi har ju Dexter som riktigt namnförslag om det blir en kille...

Känner mig helt deppig idag, vet inte riktigt varför, så jag antar att det är hormonerna som spökar. Jag har fått för mig att jag inte är gravid. Ingen mage, känner ingen livmoder, nada. Men sen vet jag ju att jag har vrålont i tuttarna, att de ser "ammande" ut, att jag är trött och mår illa om jag inte sköter maten och att jag vill börja grina för allt och inget. Men jag vill nästan ha ett vul nu för att få veta att allt är bra!

• Kickan 84

Lättja: Sött namn!

Hanna: Ja, det kan man ju ha! Om vi köper röd bas så kommer vi nog köpa en röd fleece till, även fint med svart till sedan. Åkpåsen blir i rött eller orange, får se...

Tycker ni ska köra på denimen när ni "känner" så för den!!

Vet inte när vi beställer, i sommar kanske... finns liksom ingen anledning att ha den hemma en evighet innan!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jo det kommer vi nog göra men jag måste se o känna på materialet först o nä jag förstår att ni inte beställer den tidigare... vi kommer ju göra det pga denimet... för säkerhetsskull iaf om vi bestämmer oss för den ... o sen hade jag gärna velat ha den NUU haha men man får ju tänka liiite på garantin... men 6-8v leverans sa de att det var ungefär men det kan säkert skilja lite på olika affärer.. men ni beställer via tyskland eller?

lurkis.. känner igen det där.. ibland har man riktiga deppardagar... ALLT är skit.. allt o alla t o m men det går över iaf... *kram*

Svar på tråden Pladdertråden!