• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Tror vi beställer från Holland, de tillverkas ju där! Känns som att det är lika bra det som att beställa via Stockholm då den inte finns närmre oss!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... ja för sjutton.. klart! Men ni kommer väl åka o kika på vagnen o klämma o sånt innan eller?

*rusar ner i källaren o fikar*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Ja, självfallet!

Måste väl ändå ner om vi ska göra Köns/4D UL...

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Hanna: I dag är det D-3!! Inte så långt kvar ju!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Go morron! Sitter här å kurar, -18 grader ute så jag stannar inne idag!

Såg att ni pratade om namn på den lille. Våran kallas räkan. Det gjorde Ebba också, enda tills vi var säkra på att det var en tjej, vecka 15 el nått, så kallade vi henne Ebba.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Kick... ihh vad kul att göra 4D.. finns ju inte på många ställen alls, är det på tittut ni ska då? själva funderar vi på att göra 3D men i malmö.. vet inte så många som har 4D o inte är allt för långt bort... o inte föööör jävla dyrt heller...

ae... ja du.. tänker på det hela tiden.. tiden går ju fort så snart vet man ju OM snäckisen lever o frodas då ska vi iväg o handla en present till henne hihi

• Kickan 84

Hanna: Har inte tittat närmre, men 3D kn ju också gå, tror de har det här på sjukan iofs, men de säger inte kön vad jag hört.

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja vad jag vet så är et inte många i sverige som erbjuder 4D än... men i sthlm finns ju iaf tittut som gör det (dyrt som fan dock )... o 3D finns ju på vad är det... 4-5 ställen el nåt? ja kön vill vi oxå veta kuuuul!!

• Kickan 84

Hanna: Hihi, fast jag är rätt säker på en pojke!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha o jag är säker på tjej.. men VET gör man ju ändå inte o det är ju det man vill ...

Svar på tråden Pladdertråden!