• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Haha, vad härligt!!

Jag har nog inte drömt alls, vad jag minns, M däremot har pratat om BRÖD och BRÖDBAKNING hela natten! Galna karl!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Jag mår också lite urkigt JUSTer. Värst är det på kvällarna för min del.

Vad är BB som ni pratar om hela tiden? Inte BB som man föder barn på väl?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Kick... hihi galna karl... men det visste du ju redan men som sagt.. hur mår du? brösten? illamående? livmodern? mm mm mm ?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Känner för det mesta ingenting, men tydligen har brösten svällt litegran säger M och de "väller" liksom ur BH:n litegran! Sticker till i livmodern ibland och mensvärken kommer och går... mkt flytningar också, överanalyserar toapappret... Inte illamående för fem öre...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... nä det är lite tidigt för illamående kanske... o lita du på M annars låter det ju som det ska iaf hur känner du dig då?

ae... haha nädå inte alls... bara en annan som älskar förkortningar ju

• Kickan 84

Hanna: Känner mig som vanligt, förutom den gnagande oron... Men, det känns faktiskt ändå bättre än jag "trott"...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... skönt... oron kommer o går säkerligen... vissa dagar ok o vissa en horror... har man inget att oroa sig över så skapar man nästan det ... men denna gången kommer allt gå skitbra!!

• Kickan 84

Hoppas verkligen det!!

M är så engagerad så det inte är klokt, klappar magen och pratar om Nils, hahaha, jag har inte ens gått med på det namnet!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!