• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Jag har inte någon vul-tid ännu, men jag ska på inskrivning 9/2 och efter det ska jag få träffa läkaren som ska göra vul. Det är ju ap-länge dit men jag biter ihop.........

Den här gången ska det ju gå bra så egentligen behöver jag ju inte göra något vul. (eller hur?)

Gravid - v. 9
  • Kickan 84
    JUSTer: Hihi, ja det är vad mannen vill! Jag vill att han ska heta Karl jag!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Klart att det ska gå bra!!!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Absolut JUSTer! Denna gång ska det gå bra!

Nils är ett jättesött namn!

Jag försöker hitta ett arbetsnamn för pyret i magen, men har inte hittat nåt klockrent än. Och då menar jag inte nåt riktigt namn. Var inne på att använda ordet vänster på nåt sätt, eftersom ägget kom från min vänstra äggledare. Hade det kommit från den högra hade ju Dexter varit ett klockrent arbetsnamn, men vänster på latin är ju sinister (väl?) och det låter ju lite elakt. Nån som har nåt förslag?

Isabel hette först Graham, men sedan blev jag ju övertygad om att det var en tjej och då blev det Bullan. Skrattande

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84

Vi säger såklart Myran!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

ae.. hihi sinister är latin för vänster ja hihi...

Kick... nisl är ursött tycker jag

Ja vi kallar bebben för snäckan

JUSTer... inte behöver du nåt vul såklart, allt kommer gå skitbra ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

nisl... var ju en ny Hanna-variant... haha

• Kickan 84

Tror Nisl blir lite svårt att uttala

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. nähä.. tycker du det hihi... gahhhh vill köpa BB NU!!! När kommer ni beställa er? o vilka färger funderar ni på nu? just nu lutar det nämligen åt denim/röd och orange.. el röd/orange

Svar på tråden Pladdertråden!